۱۳۹۲ خرداد ۲۴, جمعه

خاطره ها 114 / پروانه معصومی تحت فشار است

پروانه معصومی که اخیرا از بازی در فیلم «غریبه و مه» فارغ شده است برای بازی در فیلم های دیگر تحت فشار کارگردانان مختلف قرار گرفته است و آنها در درجه اول از او می خواهند که بگوید: آیا مایل است فقط با بهرام بیضایی کار بکند یا پیشنهاد های دیگران را نیز قبول می کند.

وقتی از پروانه معصومی در این مورد سوال کردیم، گفت: من در مورد همکاری با بیضایی اصرار و تعصبی ندارم ولی اصرار دارم که در فیلم های خوب که موضوع و فیلم نامه آن مورد پسند خودم قرار بگیرد بازی کنم.
در مورد فیلم «غریبه و مه» پروانه گفت: این فیلم در اطراف زندگی یک زن و شوهر روستایی و اهالی دهکده ای که این زن و شوهر در آن زندگی می کنند دور می زند...
من در این فیلم نقش زن یک زن دهاتی را بازی کرده ام که کم حرف و ساکت است و با صورت پوشیده و چارقد ظاهر می شود.

در فیلم «غریبه و مه» منوچهر فرید، عصمت صفوی نیز بازی دارند و نقش مقابل پروانه را «شجاع زاده» هنرپیشه تئاتر به عهده دارد. این فیلم در دهکده ای بین اسالم و آستارا فیلم برداری شده است.


هیچ نظری موجود نیست: