۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

مرتضی احمدی: قامتم خمید با 71 سال تعظیم به مردم


هنرآنلاین: شب گذشته 21 اردیبهشت مراسم اختتامیه جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران و افتتاحیه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس برگزار شد.

تجلیل از 3 استاد عرصه هنر یکی از بخش های مراسم شب گذشته بود، مرتضی احمدی یکی از پیشکسوتان عرصه هنر در این جشن بیان کرد: یکی از دوستانم به من گفت احمدی دوست ندارم با کمر خمیده راه بروی خنده ام گرفت گفتم: من 71 سال است که به شما مردم تعظیم میکنم نمی خواهی قدم کج شود.
احمدی عنوان کرد: امشب چه شانسی آوردم که در جمع شما هستم، دست و پای شما را می بوسم.
جمشید مشایخی دیگر پیشکسوت عرصه هنر بود که مورد تقدیر قرار گرفت اما به علت بستری بودن استاد در بیمارستان داریوش اسد زاده دوست و همراه او در مراسم حاضر شد و گفت: امشب دوست 70 ساله من در بیمارستان است و نتوانست در این جشن حاضر شود.
اسدزاده بیان کرد: از برگزار کنندگان این جشن سپاسگزارم که لوح تقدیر برای دوست من در نظر گرفتند، در گذشته این چنین مراسمی برای تشویق ما وجود نداشت و امروز چه زیباست که این تشویق ها وجود دارد و من لذت می برم.

هیچ نظری موجود نیست: