۱۳۹۲ اردیبهشت ۲, دوشنبه

خاطره ها 73 / تورج قادری، پسر 21 ساله ایرج قادری در تصادف اتومبیل کشته شد


قدیمی ها – چاپ شده در مجله اطلاعات هفتگی: هفته گذشته تورج قادری، 21 ساله، فرزند ایرج قادری هنرپیشه معروف در آمریکا با اتومبیل که خود پشت فرمان نشسته بود، به شدت تصادف کرد و درگذشت.

تورج فرزند ارشد ایرج قادری و ثمره ازدواج او با تهمینه بود. او که دو سال پیش از یکی از دانشکده های ایالت اورگان آمریکا یک بورس ده ساله بدست آورده بود، برای تحصیل به آمریکا سفر کرد و در دانشکده پزشکی این ایالت سرگرم تحصیل شد. او استعداد زیادی در ورزش و فراگیری زبان داشت بطوریکه وقتی در ایران زندگی می کرد نه تنها قهرمان و مربی کاراته بود، بلکه به سه زبان خارجی نیز تسلط کامل داشت.
تورج به هنگام تصادف پشت فرمان بوده و به جزء او دو نفر از دوستانش نیز در اتومبیل بوده اند که یکی زخمی و آن دیگری کاملا سالم مانده است. خبرنگار ما اضافه می کند وقتی با ایرج قادری تماس گرفتم، چنان متاثر بود که پشت تلفن با صدای بلند گریه می کرد.
سرویس هنری اطلاعات هفتگی این ضایعه را به خانواده قادری، به ویژه هنرمند ارجمند، ایرج قادری تسلیت می گوید.
این آخرین عکس تورج قادری پسر ایرج قادری است که آن را چند روز پیش برای پدرش فرستاده و پشت عکس نوشته بود: این هم ساعت 4 صبح. از بس شب را درس خواندم خسته شدم و توی اتاق مشغول چرخ زدن بودم که دوستم عکسم را گرفت.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

روح هردو شاد