۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

دانلود قطعه «دوباره زندگی» با صدای سلی که این روزها از رادیو پخش می شود


کافه موسیقی: اگر اهل گوش کردن به رادیو باشید این روزها باید صدای آشنایی را در بین برنامه های رادیویی شنیده باشید.

قطعه موسیقی «دوباره زندگی» با صدای سلیمان واثقی (سلی) که در سال های پیش از انقلاب اجرا شده بود، به تازگی توسط واحد نظارت و ارزشیابی مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما مجوز پخش از رادیو را گرفته است. سلی جزو خوانندگان مطرح پاپ دهه ٥٠ خورشیدی است که از سال ١٣٦٥ ابتدا به ایتالیا و سپس کانادا مهاجرت کرد و طی این سال ها حضور کم رنگی در عرصه موسیقی خارج از کشور داشته و آثار ارائه شده از او که اجرای اپرا را هم دربرمی گیرد، شباهت چندانی با آثار گذشته اش نداشته است. با این که تا امروز صدای برخی از خوانندگان قدیمی تنها پس از مرگشان اجازه پخش شدن از رادیو را پیدا می کرد، این اقدام را می توان به فال نیک گرفت و امیدوار ماند که در ادامه هم شاهد چنین اقداماتی برای بیشتر پخش و شنیده شدن آثار با ارزش قدیمی باشیم تا در کنار آن دسته از موسیقی های قابل توجه و تامل نسل جدید شاهد پخش مجموعه ای شنیدنی از رادیو باشیم. به همین انیگزه کافه موسیقی این قطعه خواستنی با صدای سلیمان واثقی را منتشر می کند که در پایین می توانید علاوه بر دانلود این آهنگ، متن ترانه آن را نیز بخوانید.


سلیمان واثقی - سلی



نمی دونم که عشقو از چی ساختن
به پای عشق چه زندگیا باختن
چه اشک هایی که در راهش هدر شد
چه دل هایی با آتیشش گداختن
میگن پریزاده آسمونه
راز دل آدمارو میدونه
میگن صداش صدای مرغ عشقه
هرجا دلی تنها باشه میخـو نه
چشمای من لبریز انتظاره
تو سینه ام یه قلب بی قراره
بگیر تو دستای منو تو دستات
به من بده زندگی دوباره
به من بده زندگی دوباره
عشق واسه من یه راه بیا بونه
قلب من از شادی و خنده دوره
میگن که عشق، مرحم زخم کهنه است
قلبی که عاشقه یه کوه نور
میگن که عشق مثال خواب و رویاست
رویایی که خیلی قشنگ و زیباست
لطافتش برگ گلای لاله است
شکوه عشق به وسعت یه دریاست
چشمای من لبریز انتظاره
تو سینه ام یه قلب بی قراره
بگیر تو دستای منو تو دستات
به من بده زندگی دوباره
به من بده زندگی دوباره

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قطعه ی بسیار زیبایی بود..
مممنون از شما که به اشتراک گذاشتین
اگر روی این قسمت از سایت ( قراردادن قطعات قدیمی ) بیشتر تمرکز کنین به نظرم خیلی سایت جذابتر خواهد شد
با آرزوی موفقیت