۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

آفرین عبیسی، «خانم سادات» می‌شود

آفرین عبیسی برای همکاری در فیلم سینمایی «خانم سادات» که به موضوع زندگینامه شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» می‌پردازد، قرار است نقش مادر این شهید قاری در منا را بازی کند.
به گزارش ایسنا، آفرین عبیسی در این فیلم در مقابل امین زندگانی بازیگر نقش «محسن حاجی حسنی کارگر» به عنوان مادر وی به ایفای این نقش می‌پردازد. عبیسی همسر مرحوم ایرج صادق‌پور (فیلمبردار و تهیه‌کننده) در کارنامه کاری خود به ایفای نقش در بسیاری از فیلم‌های سینمایی از جمله «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «خانه‌ای کنار ابرها»، «تقاطع»، «بید مجنون»، «نیمه پنهان» و... پرداخته است.
از دیگر فعالیت‌های این بازیگر می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی «رستگاری در هشت و بیست دقیقه»، «شکلات»، «قدمگاه»، «مهمان مامان»، «دختر ایرونی»، و «واکنش پنجم» اشاره کرد.
«خانم  سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم ابراهیم‌وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می پردازد.
از جمله عوامل این فیلم می توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضر آبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.


آفرین عبیسی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اﻟﺒﺘﻪ ﻫﻨﺮﭘﻴﺸﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻧﻘﺶ ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻲ ﻛﻨﻪ