۱۳۹۴ آبان ۲۲, جمعه

محمد متوسلانی: مطبوعات و هنرمند لازم و ملزوم یکدیگر هستند

هنرآنلاین: محمد متوسلانی کارگردان سینما درباره نقش رسانه‌های مکتوب گفت: با رسانه‌هایی که ارتباط برقرار می‌شود، همکاری می‌کنیم.
بعضی از رسانه ‌ها هم که تکلیفشان روشن است. بارها برای من اتفاق افتاده که آنچه گفته‌ام با آنچه منتشر شده، متفاوت بوده است.
او بیان کرد: خیلی دوست دارم ارتباط درستی با مطبوعات داشته باشم. شاید به این علت که در شروع کارم و پیش از فیلمسازی، کار مطبوعاتی می‌کردم. به هرحال مطبوعات و هنرمند لازم و ملزوم یکدیگر هستند، چرا که در یک جهت حرکت می‌کنند.
متوسلانی در ادامه به به نقش مخاطبان در رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: هدف ما اطلاع‌رسانی درست به مخاطبان است. اگر قرار باشد، مخاطب اطلاع صحیحی از فلان کارگردان نداشته باشد، قطعاً اعتماد بین مخاطب و رسانه از بین خواهد رفت.
او به وضعیت سینما در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: به نظر من بهترین حرکتی که در این سال‌ها در سینما اتفاق افتاد البته به همت مدیران، راه‌اندازی سینمای هنر و تجربه بود. به هر حال هر فیلمسازی نیاز دارد برای ورود به عرصه فیلمسازی در جایی تجربه کارهای خود را ببیند. شما توجه کنید این همه فیلمسازان جوان و با استعداد در کشور وجود دارد که با سلیقه‌ها و نگاه خاصی پا به این عرصه گذاشته‌اند، پس سینمای هنر و تجربه بهترین مکان برای ارزیابی استعداد فیلمسازان جوان است، چه برای خود آن‌ها که ببینند آیا می‌توانند این مسیر را ادامه دهند و چه برای مخاطبانی که می‌خواهند فیلم‌های خاص را تماشا کنند.

هیچ نظری موجود نیست: