۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

پیگیری درمان یک هنرمند پیشکسوت موسیقی

مشاور و رییس حوزه ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در تماس تلفنی با مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت جویای حال فضل‌الله توکل هنرمند پیشکسوت موسیقی شد.
بردیا صدر نوری به نمایندگی از محمدباقر نوبخت - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی - در گفت‌وگویی با مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، در جریان روند درمانی فضل‌الله توکل استاد پیشکسوت حوزه موسیقی ایران قرار گرفت.
سیدعباس عظیمی نیز با اظهار خرسندی از بهبودی نسبی و روند مثبت درمانی این استاد موسیقی، اظهار کرد: استاد توکل چند روز پیش، قبل از رفتن به بیمارستان، مهمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بود و قصد داشت تا برای پیگیری بیماری و انجام معاینه‌ها و آزمایش‌های مرتبط با بیماری ریوی و قلبی به بیمارستان مراجعه کند و طی پیگیری‌هایی که انجام شده، او حالا در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها و مشاوره پزشکان متخصص درباره چگونگی درمان است.

فضل‌الله توکل

او ادامه داد: خوشبختانه مهندس صدرنوری خود از هنرمندان حوزه موسیقی است و به خوبی هنرمندان پیشکسوت این حوزه را می‌شناسد و به همین خاطر دغددغه‌ای جدی برای پیگیری مسائل و مشکلات هنرمندان، بویژه پیشکسوتان را دارد. او به جد به‌دنبال پیگیری مسائل و مشکلات این استاد موسیقی بود.
فضل‌الله توکل، هنرمند موسیقی، نوازنده چیره‌دست سنتور و آهنگساز پیشکسوت متولد سال 1321 در تهران است. او در نواختن سنتور و همچنین آهنگسازی دارای سبکی مخصوص به خودش است. چنانچه به قول معروف تا مضرابش روی ساز می‌آید مشخص می‌شود که این سنتور فضل‌الله توکل است. وی علاوه بر سنتور کاملا بر نوازندگی ویلن نیز تسلط دارد.

هیچ نظری موجود نیست: