۱۳۹۴ آبان ۱۸, دوشنبه

بهمن مفید به پشت صحنه فیلم اصغر نصیری آمد

فیلمبرداری «مسلخ» در تهران به پایان رسید.
به گزارش بانی‌فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «مسلخ» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر نصیری به تازگی در تهران به پایان رسیده و بزودی وارد مراحل فنی خواهد شد. در آخرین روزهای فیلمبرداری بهمن مفید بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به پشت صحنه این فیلم آمد و با سازندگان آن به گپ و گفت پرداخت. آخرین حضور مفید در سینما به سال 83 و بازی در فیلم «سرود تولد» علی قوی تن برمی گردد. این بازیگر به مدت 11 سال به دلیل ممنوع الکاری از عرصه تصویر و سینما دور بوده و فعالیتی نداشته است.
در «مسلخ» که قرار است در جشنواره فیلم فجر سی و چهارم به نمایش درآید نیما شاهرخ شاهی، نرگس محمدی، پرستو صالحی، شیوا طاهری، امیرحسین داودی، ایمان نیک نفس، لیلا عزیزی، مینا دلشاد، حدیث دوست و... به ایفای نقش پرداخته اند.
این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی آوا و آرش را روایت می کند که قصد ازدواج با یکدیگر ازدواج کنند. پس از ازدواج، آوا با واقعیت هایی از زندگی گذشته آرش روبرو می شود که او را دچار بحران هایی می کند... .
سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: بازنویسی فیلمنامه: مانا بهرامی، طراح گریم و طراح صحنه: رحیم مهدی خانی، فیلمبردار: کورش مرشد سلوکی، صدابردار: احمد کلانتری، مجری طرح: محمد باجلان جانشین تولید: مسعود عسگری، عکاس: مجید بختیاری.

هیچ نظری موجود نیست: