۱۳۹۴ شهریور ۱۵, یکشنبه

برگزاری کارگاه‌های آموزشی رادیویی زیر نظر اساتید این حوزه

اولین دوره از کارگاه های آموزشی رادیویی با حضور هنرمندانی چون جلال مقامی و خسرو خسروشاهی از ۲۱ شهریور در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود.
به گزارش مهر، اولین دوره از کارگاه های آموزشی رادیویی با حضور جلال مقامی و خسرو خسروشاهی در ۶ رشته بازیگری، کارگردانی، نویسندگی، برنامه سازی، بازیگری کودک و کارگاه تخصصی گویندگی طراحی شده که در مرحله نخست در ۳ رشته بازیگری، کارگردانی و نویسندگی برگزار می شود.
جلال مقامی، خسرو خسروشاهی، علی عمرانی، بهروز رضوی، محمد امیر یاراحمدی، ایوب آقاخانی، نادر برهانی مرند، فرشاد آذرنیا، آرش آبسالان، فریدون محرابی، سعید معدن کن، شهره خوشنویس، مریم نشیبا، نگین خواجه نصیر، مینو جبارزاده، بهرام سروری نژاد، محسن جواهری و شهرام گیل آبادی اساتیدی هستند که در این کارگاه‌ها به آموزش هنرجویان می‌پردازند.
هنرجویان پس از گذراندن ترم اول ضمن تکمیل فرآیند آموزش با نظر اساتید وارد عرصه حرفه ای تولیدات رادیویی خواهند شد. کارگاه های آموزش رادیویی از ۲۱ شهریور، روزهای شنبه به مدت 2 ترم در تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این کارگاه به نشانی میدان ولیعصر، بلوار کشاورز بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده مراجعه کنند.

هیچ نظری موجود نیست: