۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

جلال مقامی: می دانستم زمانی دیگر توان کار نخواهم داشت

جلال مقامی از اینکه ممکن است تا یک ماه دیگر به کار دوبله و یا گویندگی بازگردد سخن گفت و بیان کرد که بازگشتش بیشتر از سر دلتنگی نسبت به حرفه قدیمی اش است.

جلال مقامی که سال گذشته به دلیل مشکل حنجره و تکلم به بیمارستان رفت و مدتی را به استراحت گذراند درباره وضعیت فعلی خود به مهر گفت: در حال حاضر مشکلی از جهت حنجره ندارم اما چندان میلی هم برای کار دوبله ندارم.
وی ادامه داد: البته هنوز بهبودی کامل حاصل نشده است اما باید به این فکر کرد که وقتی روزی بر سر کار می آیید روزی هم باید کنار بروید.
این دوبلور و گوینده پیشکسوت با بیان اینکه ۵۰ سال از عمر خود را در حرفه دوبله سپری کرده است، گفت: باید دوراندیشی داشت و فکر زمانی را بکنیم که دیگر نمی توان کار کرد. البته اگر خدا بخواهد من تا ۲۰ روز یا یک ماه دیگر مشغول به کار می شوم.
وی با یادآوری شعری بیان کرد: ما شعری داریم که می گوید «بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین»، من هم زمانیکه سنم در این حرفه بالا می رفت به این فکر می کردم که روزی از این حرفه کناره گیری خواهم کرد. درواقع مرحله به مرحله که جلوتر می روید می دانید که جوان ترها به سراغ کار می آیند و امیدوارم که موفق هم باشند.
مقامی در پایان درباره دغدغه خود از بازگشت به کار عنوان کرد: اگر به کار بازگردم به خاطر مسایل مالی نیست بلکه از سر دلتنگی است. هر از چند گاهی دوبله و گویندگی را انجام خواهم داد چون حرفه من است و آن را بلدم.

هیچ نظری موجود نیست: