۱۳۹۳ بهمن ۲۰, دوشنبه

تغییر نام سریال نوروزی مهدی فخیم زاده برای شبکه یک

اواخر هفته گذشته از تغییر نام سریال نوروزی مهدی فخیم زاده خبر داده شد.

به گزارش بانی فیلم، جدیدترین سریال مهدی فخیمزاده که قرار بود در تعطیلات نوروز با نام «قورباغه و قناری»  پخش شود، به «فوق سری» تغییر نام داد.
این سریال در 13 قسمت 40 دقیقه ای و با موضوع پلیسی و طنز، نوروز سال 94 از شبکه یک پخش خواهد شد. این سریال مراحل تدوین را می گذراند. نام اولیه این سریال  عملیات فوق سری  بود که پس از مدتی به  «قورباغه و قناری» تغییر یافت. سریال طنز و پلیسی فوق سری به منظور نحوه پیشگیری و رویارویی با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها در خصوص چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرهنگ احمد نادری در کنار سرهنگ علی نصراللهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقاننسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصراللهی (مهدی فخیم زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند.

۱ نظر:

negaheno گفت...

با سلام ابتدای این مطلبتون با اواسطش تناقض داره سریال با نام قورباغه و قناری بود شد فوق سری یا فوق سری بود شد قورباغه و قناری؟