۱۳۹۳ مرداد ۱۲, یکشنبه

همکاری دوبلور آل پاچینو و آلن دلون با رادیو

«سفر به ناشناخته ها» با صدای دوبلور «آل پاچینو» و «آلن دلون» به زودی از رادیو پخش می شود.

به گزارش ایسنا، خسرو خسروشاهی با اعلام این خبر گفت: طرح این برنامه از خودم است و آنچه در طرح اولیه این برنامه پیش بینی شده به بررسی آثار بزرگ ادبیات جنایی و پلیسی دنیا و آثار علمی و تخیلی نویسندگان دنیا اختصاص خواهد یافت. ادبیات جنایی و پلیسی پرفروش ترین آثار دنیاست و نویسندگان زیادی در این حوزه کار کردند و فیلم های زیادی ساخته شده است، در کنار معرفی نویسندگان آثار در این برنامه فیلم ها، کتاب ها و موسیقی فیلم ها نیز بررسی می شود.
وی ادامه داد: اجرای قطعات نمایشی از آثار معرفی شده، بررسی موسیقی متن به فراخور هر برنامه، تعریف آثار، آغاز و ریشه آثار و فلسفه به وجود آمدن ادبیات علمی و تخلیلی و ادبیات جنایی و پلیسی از دیگر بخش های این برنامه است.
خسروشاهی در پایان خاطرنشان کرد: آثار نویسندگان ایرانی و خارجی در حوزه یاد شده بررسی خواهد شد و ضمن گفتگو و مصاحبه با متخصصان بخشی از اثر نیز در این برنامه از رادیو تهران خوانده می شود.
خسرو خسروشاهی (زاده ۱۳۲۰ در تهران) دوبلور و مدیر دوبلاژ سرشناس ایرانی است که خاطره دوبله بیشتر فیلم های آلن دلون، آمیتا باچان و آل پاچینو با صدای خسروشاهی گره خورده است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

بهترین دوبلور ایران صدای ویژه