۱۳۹۳ مرداد ۱۲, یکشنبه

کاش رئیس جمهور به جای کلید معمولی کلید سُل داشت

حسین علیزاده که قرار است به زودی دور سوم کنسرت هایش را در شهرستان های ایران برگزار کند، بیان کرد: ای کاش آقای روحانی به جای کلید معمولی کلید سل در دست داشت.

به گزارش ایسنا، نشست حسین علیزاده در حالی در کاخ نیاوران برگزار شده بود که این نشست با کنفرانس مطبوعاتی محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور تداخل پیدا کرده بود و این مدیر در ابتدای نشست حسین علیزاده در کنار او نشست.
این هنرمند پیشکسوت تار و سه تار نیز در حضور این مدیر به دغدغه هایش پرداخت و اظهار کرد: پس از انقلاب سفرها و کنسرت های ما بیشتر به خارج از کشور معطوف شده بود و تعداد اجراهای خارج از کشور ما بیشتر بودند و این باعث شد موسیقی ایرانی به خارج از ایران عرضه شود.
او ادامه داد: معمولا در بسیاری از کشورهای دنیا از مکان های تاریخی یا موزه ها استفاده بهینه می شود. آنها در واقع هیچ مکانی را بدون استفاده نمی گذارند. مثلا در اروپا کارخانه ای قدیمی وجود دارد که بخشی از هویت تاریخی آنها محسوب می شود. برای همین به جای اینکه کارخانه را خراب کنند آن را بازسازی کرده و برای سالن کنسرت از آن استفاده می کنند.
او خطاب به طالبیان گفت: در خارج از کشور در کوچک ترین شهرهای تاریخی فستیوال برگزار می کنند و این رویداد هنری باعث می شود که آن شهر دیگر جای سوزن انداختن نباشد که شاید هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی به صرفه باشد.
یکسال از فعالیت این دولت می‌گذرد و در همه عرصه‌ها آماری ارائه شده است و همیشه چیزهای مثبت گفته می‌شود. به هر حال مردم از آنجایی که نیاز به امید داشتند در رای گیری شرکت کردند. و من آن زمان به شوخی می‌گفتم ای کاش آقای روحانی به جای کلید‌، کلید سل در دستش می‌گرفت. من با مسئولین رابطه تنگاتنگ ندارم. اما همین که ما امروز در رابطه نا امنی با کنسرت ها صحبت می‌کنیم خودش مشکل است.

هیچ نظری موجود نیست: