۱۳۹۳ مرداد ۱۳, دوشنبه

سریالم را هفته آینده کلید می زنم / تغییر نام اثر به «قورباغه و قناری»

مهدی فخیم زاده که از چندی پیش خبر ساخت سریالش با نام «فوق سری» رسانه ای شده بود، از تغییر نام آن به «قورباغه و قناری» و آغاز تصویربرداری از هفته آینده خبر داد.

مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که قصد دارد یک سریال جدید برای تلویزیون بسازد درباره تغییر نام این اثر به مهر گفت: از ابتدا اعلام کرده بودم که «فوق سری» یک نام موقت برای این سریال است ولی حالا باید بگویم با توجه به محتوای طنز این سریال پلیسی تصمیم گرفتم عنوان آن را «قورباغه و قناری» بگذارم.
وی درباره دلایل انتخاب این نام غیرمتعارف برای سریالش توضیح داد: عنوان «قورباغه و قناری» استعاره از ضرب المثل رنگ کردن قورباغه و جای قناری جا زدن است.


مهدی فخیم زاده

فخیم زاده در ادامه متذکر شد: در حال حاضر مشغول پیدا کردن لوکیشین های سریال هستم و طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری را از شنبه هفته آینده آغاز می کنم.
این کارگردان در پایان عنوان کرد: فیلمنامه  سریال «قورباغه و قناری» را حسین تراب نژاد نوشته و من علاوه بر کارگردانی، در این سریال بازی نیز می کنم. همچنین حبیب الله کاسه ساز با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی این سریال را تولید می کند و قرار است در 10 قسمت از شبکه اول سیما نمایش داده شود.

۱ نظر:

Unknown گفت...

قدیم ها وقتی سریال میساختند نویسندها وکارگردانان به مردم یاد میدادند که قورباغه رنگ نکنند وبه جای قناری بفروشند اما امروز منهای یکی دو سریال سابقه ندارد همه از سر وپا یک کرباسند همه دزدی همه دروغ همه دعوا همه فخر فروشی همه کار چاق کنی همهبلوف همه رشوه همه زمینخواری همه تور کردن با مدل بالا همه ویلا همه نی در نوشابه همه رستوران برج میلاد همه یقه دریدن همه بی احترامی به مسن تر ها وحتا حرف عادی هم پرخاشگری است یعنی جامعه ایران این است؟ بدا به حال این مردم براستی که باید برای فرهنگمان بر سرمان بزنیم اما اسم با مسما تر برای این آقای نوچه سابق فیلم ها البته من از کاراته اش ترس دارم ولی چون به نحوی با نزدیکانش آشنایی دارم مهم نیست بهتر است بگذارند قورباقه با حجاب وقناری که استریپ تیز میکرد تا از قفس بپرد ونیروی انظامی ظرف ایکی ساعت دستگیرش میکنند وبه قفس برمیگردانند ودیگر چون باید تعزیر شود نمیتواند بپرد موفق باشی برادر بازی ات قدیما بد نبود