۱۳۹۲ اسفند ۱۵, پنجشنبه

مری آپیک درباره علت برگزاری جشن و رژه نوروزی لس آنجلس سخن می گوید

مری آپیک و یارانش، با وجود تلاش بسیار، تصمیم گرفتند مراسم رژه گل جشنواره نوروزی سال 1393 را به سال 2015 موکول کنند.

تا تیم خستگی ناپذیرشان از هر جهت آماده برگزاری با شکوه ترین مراسم نوروزی در دان تاون لس آنجلس بشوند.
به گزارش جوانان، مری آپیک می گوید: من به سهم خودم و از سوی همه آنهایی که ما را یاری داده و می دهند، سال نو ایرانی را به همه تبریک می گویم و از حمایت بسیاری از هموطنان، در طی ماه های گذشته سپاس گزاری می کنم من در طی یک سال گذشته، به تحقیق و بررسی گسترده ای پرداخته و یک دیزاینر هنرمند و توانا را برای تهیه ماکت این رژه بهاری بکار دعوت می کنم، با رقصندگان هنرمندی که قرار است در این روز با شکوه زیباترین رقص های محلی ایران را ارائه بدهند جلسه داشتم با طراحان لباس، با مجریان و رهبران ارکستر، با خوانندگان نامدار محبوب گفتگوهایی داشتم، برای به دست آوردن مجوزهای مختلف با پلیس لس آنجلس با چهره های موثر سیاسی و اجتماعی با کمپانی های بزرگ امریکایی نیز جلساتی برای حمایت آنها، اسپانسرشدن شان دیدار داشتم.
ما در طی سال 3 فاندریزینگ که یکی از آنها با ردکارپت همراه بود و من درخانه خود پذیرای مهمانان بودم، درست در ژانویه 2013 بودکه باب گفتگو با جوامع مختلف ایرانی مقیم کالیفرنیای جنوبی را گشودیم دومین آن در مزون طراح معروف شهلا درریز بود.
سومین آن در منزل دکتر اردشیر بابک نیا که درآمد آنها هزینه آن سه جلسه را جوابگو بود. ولی بهرصورت چرخ های این رویداد بزرگ اجتماعی و ملی را به حرکت در آورد.
البته شات دان دولت سبب شد ما کمی در پیشروی هدف هایمان کند شویم و مسلما خیلی از کمپانی ها، ما را در صدر لیست برنامه های خود قرار ندادند،ولی ما با امید بسیار، خستگی ناپذیر به جلو راندیم.
در ادامه ی حرکت تازه مان، خبر خوش مایکل دلیجانی و همه تیم شان در دان تاون لس آنجلس آمادگی هر نوع کمکی را برای برگزاری چنین حرکت بزرگی اعلام کردند. حالا ما با انرژی بیشتری به سوی یک رویداد بزرگ ملی می رویم که عشق به سرزمین مان ایران را درهمه وجودمان جوشان می کند. و ما در نوروز 1393، در سال 2015، چنان جشن نوروزی با شکوهی در لس آنجلس برپا می داریم که جامعه امریکایی را سورپرایز خواهیم کرد. آنها با فرهنگ و هنر و تاریخ  و سنن ما از نزدیک آشنا می شوند و نسل جوان مان بخود خواهند بالید.
ما چشم امید به شما هموطنان دوخته ایم، که به یاری بیائید و ما را در برپایی چنین جشن بزرگ بهاری ونوروز باستانی مان حمایت کنید.

هیچ نظری موجود نیست: