۱۳۹۲ اسفند ۲۱, چهارشنبه

کنسرت گروه «امضا» به کوروش یغمایی تقدیم شد

موسیقی ما: چهارمین کنسرت گروه «امضا» در تهران برگزار شد. این برنامه روز جمعه شانزدهم اسفندماه و طی یک سانس روی صحنه رفت.

کنسرت این گروه با حضور علاقه مندان به موسیقی راک و در یک حال و هوای متفاوت اجرا شد. زیرا چندی پیش در ترکیب اعضای گروه تغییراتی به وجود آمد و اعضای جدید در کنار نفرات قبلی در این برنامه حضور داشتند.
همچنین یک قطعه جدید نیز خوانده شد که هنوز در فضای مجازی منتشر نشده است.
در ادامه گزارش آخرین کنسرت سال 92 گروه امضا را می خوانید: نوازنده های گروه وارد شدند و برنامه را با یک قطعه بی کلام آغاز کردند و لحظاتی بعد نیز «فرزاد جلالی» که وظیفه خوانندگی را بر عهده دارد وارد صحنه شد. سپس همانند کنسرت های قبلی، فرزاد جلالی قطعه «آلزایمر» که  ترانه ای اجتماعی دارد را با همصدایی حضار اجرا کرد. این قطعه پیش از نخستین کنسرت امضا در فضای مجازی منتشر شده بود.
پس از قطعه «قاب عکس» اعضای گروه یک قطعه بی کلام را اجرا کردند که در بخش های مختلف آن هرکدام از نوازنده ها به تکنوازی می پرداختند. «همصدا» جدیدترین قطعه گروه بود که برای نخستین بار با یک گیتار آکوستیک و هارمونیکا خوانده شد. تمامی قطعات برنامه نسبت به کنسرت های قبلی تنظیم های جدیدتری داشت و رنگ و بوی راک آنها کمی بیشتر شده بود.
در ترکیب قبلی گروه امضا، «وحید بهروان»، «گلبرگ پرویزی» و «سامان رحیمی» حضور داشتند. به دلیل برخی مسائل و اتفاقات این نفرات بدون حاشیه از گروه جدا شدند. در یک اقدام جالب وحید بهروان و گلبرگ پرویزی و سامان رحیمی روی استیج حاضر شدند و در دو قطعه با هم گروهی های سابق خود خاطره بازی کردند.
پس از قطعات «sweet dreams» و «امضا»، وحید بهروان که پیش از این به عنوان خواننده گروه نیز فعالیت می کرد از تمامی اعضا و فرزاد جلالی قدردانی کرد. او همچنین خبر از تشکیل گروه جدیدی با محوریت خودش به نام «سماک» را داد که فعالیت های رسمی خود را از سال آینده آغاز خواهند کرد.
در پایان قطعه امضا نیز فرزاد جلالی و «محسن مهاجر» و بهروان که نوازندگی گیتار الکتریک را بر عهده داشتند با سازهای خود اصطلاحا دوئلی را انجام دادند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
در پایان نیز همانند همیشه، برنامه با قطعه «آوازه خون» که از طرف این گروه به «کوروش یغمایی» تقدیم شده است به پایان رسید.
از جمله نکات مثبت برنامه می توان به بهترشدن کیفیت صدابرداری و نورپردازی اشاره کرد که نسبت به برنامه های قبلی اجراشده در این سالن بهتر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست: