۱۳۹۲ آذر ۲۶, سه‌شنبه

ضبط آثار علی تجویدی با زبان موسیقایی کامبیز روشن روان

کامبیز روشن روان که مشغول کار بر روی تعدادی از ساخته های علی تجویدی به خوانندگی علی رضا قربانی است از پایان ضبط بخش های سازی این اثر خبر داد.

کامبیز روشن روان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: کار تنظیم دوباره و ضبط 6 قطعه از آثار استاد علی تجویدی توسط علی رضا قربانی به من پیشنهاد شده بود که کار را آغاز کردیم و خوشبختانه ضبط بخش های سازی این آثار به پایان رسید.
با پایان یافتن ضبط بخش های سازی، تنها ضبط صدای علی رضا قربانی و میکس صدای ایشان بر روی موسیقی باقی مانده که این اتفاق نیز در اولین فرصت صورت خواهد گرفت.
تنظیم من معمولا هم با تنظیمات گذشتگان و هم با تنظیم هایی که امروزه انجام می شود تفاوت هایی دارد و به نوعی از زبان موسیقایی ام محسوب می شود با آن آثار استاد تجویدی را تنظیم کرده ام. سعی کرده ام در این کار حال و هوای آثار استاد تجویدی را حفظ کنم و چندان از فضای آنها دور نشوم.
پیشنهاد این کار از سوی علیرضا قربانی مطرح شده و ایشان نیز هنوز تصمیمی برای عنوان خود آلبوم نگرفته است. این در حالی است که درباره عنوان خود قطعات نیز باید به جمع بندی برسیم که آیا با همان عنوان های گذشته منتشر شوند و یا اینکه عنوان جدیدی برای آنها انتخاب شود.

هیچ نظری موجود نیست: