۱۳۹۲ مهر ۲۰, شنبه

مجله اینترنتی قدیمی ها در هفته ای که گذشت / چرا قدیمی ها در چند روز گذشته بروز نشد؟


قدیمی ها - مجتبی نظری: درود و سلامی صمیمی به همراهان «مجله اینترنتی قدیمی ها»، لازم است توضیحی درباره بروز نشدن این مجله اینترنتی در چند روز گذشته بدهم. از ۱۳ تا ۱۸ مهر ماه گذشته با گروه «قدیمی ها» - فرهاد لارنگی و علی رجبی - به تهران سفر كردیم. از شمال تا جنوب و از شرق به غرب تهران با هنرمندانی كه روزهای زیبای بسیاری از ایرانیان را رقم زدند، گفتكوهایی داشتیم. با ورزشکار و هنرمندانی چون محمدعلی شیرازی در تاریخ ۱۳ مهر، پونه و بهزاد در تاریخ ۱۴ مهر، اصغر سمسارزاده، شیلا، و منوچهر والی زاده در تاریخ ۱۵ مهر، علی دایی در تاریخ ۱۶ مهر، بابک صحرایی، فرامرز قریبیان، فریدون خشنود، سیمین بهبهانی در تاریخ ۱۷ مهر، عبدالوهاب شهیدی در تاریخ ۱۸ مهر گفتگو داشتیم و نیز دیدار هایی با دكتر محمد سریر و فریدون شهبازیان در تاریح ۱۸ مهر انجام شد.
به هیچ عنوان قصد تعریف از خود را نداریم ولی كار در مجموعه «قدیمی ها» بدون هیج درآمدی برای گروه، و سختی های كار در ایران كه همه شما به آن اذعان دارید، فقط عشق به این كار می خواهد و بسیار خرسندیم كه می توانیم این گفتگو ها را برای شما علاقه مندان به فرهنگ و هنر ایران عزیز به نمایش درآوریم.
جا دارد از دوستان عزیز و نزدیک مجله قدیمی ها فروغ بهمن پور - كه لازم می دانم بگویم خواهر عزیزم خانم بهمن پور یكی از زحمتكشان واقعی هنر موسیقی كه بدون هیج چشم داشتی در این زمینه فعالیت می كنند - و شقایق میرزایی كه در این گفتگو ها ما را همراهی كردند، تشكر ویژه ای داشته باشم.
این گفتگو ها و دیدار های تصویری در آینده در مجله اینترنتی قدیمی ها منتشر خواهد شد.

در آخر می خواهم تشكر ویژه ای از دوستان هنرمندم فرزانه تاییدی و سیمین غفاری داشته باشم كه نگران از بروز نشدن «قدیمی ها» شده بودند و با من تماس گرفتند و جویای حالم شدند. فرزانه و سیمین عزیز دوستتان دارم و برایتان سلامتی و طول عمر آرزومندم.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا دمتون گرم.
رسانه درجه یکی دارید. امید وارم روزی برسه که مجله قدیمیها را از دکه های روزنامه فروشی ایران بتونیم تهیه کنیم.

Leila گفت...

سلام مرسى إز همتون ،كأش من هم ايران بودن باهاتون همكارى ميكردم

سيد عثمان گفت...

اگه بدونید چه ثوابی دارید با این کارهایی که برای هنرمندان قدیمی میکنید اون هم تو این شرایط سختی که دارن زندگی میکنن ، خدا حفظتون کنه و موفقتون کنه.

حسین گفت...

با سلام و تشکر از شما.بابت همه زحماتی که میکشین.موفق باشین.

ناشناس گفت...

من موندم اینهمه مطلبو از کجا تهیه می کنید به هرحال زحماتتون قابل تقدیر وسپاس است سلامت وموفق باشید عزیزان .

ناشناس گفت...

سلام خیلی ممنون وسپاسگزارم ازاینهمه زحمتی که متحمل میشویدموفق باشید بابک