۱۳۹۲ شهریور ۳۰, شنبه

مرتضی احمدی همچنان طرفدار پروپاقرص تیم پرسپولیس است

مرتضی احمدی پیشکسوت تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما در گفتگو با ایسنا درباره ی پیش پرده خوانی، حضور در رادیو، نقش هایی که در نمایش های رادیویی ایفا کرده است، همکاری با مرحوم علی حاتمی، وضعیت دوبله در ایران و... بیان کرد.

مرتضی احمدی که در سریال هایی چون «آرایشگاه زیبا» و «آیینه» بازی کرده و به عنوان دوبلور کارتون «پینوکیو» در نقش روباه مکار صداپیشگی داشته، اکنون در آستانه 93 سالگی بسر می برد. او در بخشی از گفت و گویی که داشت، از رادیو ابراز گله مندی کرد و گفت که سال هاست که دیگر رادیو گوش نمی کند.
این پیشکسوت هنر که همچنان طرفدار پروپاقرص تیم پرسپولیس است و خود فوتبالیست بوده، اظهار کرد که بیش از همه مسابقات ورزشی را از تلویزیون تماشا می کند.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با وجود تمام مشکلات و بی مهری ها خودش را بچه صداوسیما می داند، یادآور شد: من انتظار کمک از هیچ کجا ندارم بلکه انتظار دارم حرمتم از بین نرود.


مرتضی احمدی

این هنرمند که جزو اولین افرادی است که به سبک بیات تهران در پیش پرده ها، آوازه خوانی کرد همچنین گفت: همه هنرها را دوست دارم اما از این میان این پیش پرده خوانی برایش شهرت بیشتری به وجود آورد و خودش هم نیز به این هنر علاقه خاصی دارد. احمدی همچنین نسبت به اینکه کتاب هایش - «کهنه های همیشه نو»، «فرهنگ بروبچه های نو» - اجازه ی تجدید چاپ ندارند و همچنین آلبومش شامل بیش از 100 پرده خوانی منتشر نمی شود، گله مند است و منتظر تصمیم گیری های جدید در دولت حسن روحانی است.

احمدی از این وضع گله مند است و می گوید: چرا ایراد کار من را نمی گویند؟ چرا نمی گویند کتاب هایم ایرادش چیست که چاپ نمی شود؟ این هنرمند اکنون بیشتر فعالیتش در حوزه ی کتاب است و سال هاست در تلویزیون، رادیو و دوبله کار نمی کند.

هیچ نظری موجود نیست: