۱۳۹۲ شهریور ۲۹, جمعه

مروری کوتاه بر زندگی هنری و شخصی پریچهر پاکان

قدیمی ها - علی رجبی: پریچهر پاکان متولد رود سر زیبا می باشد، پدر وی یک نظامی بود به همین دلیل به همراه خانواده در سن 8 سالگی به تهران آمد و در تهران ساکن شد.

وی در سال 1353 به هنر سینما روی آورد و در دو فیلم به نام های «مغربی» به همراه منوچهر وثوق و شهناز تهرانی و فیلم «مصطفی لره» با رضا فاضلی، شهروز رامتین و یدالله شیراندامی همبازی شد،ولی بعد از بازی در این دو فیلم و همچنین فعالیت در عرضه تبلیغات تلویزیونی نظیر تبلیغات «جوراب کایزر» و «آدامس خورس» از ادامه این حرفه به دلایلی کناره گیری نمود. در همین زمان نیز برای هنر نمایی در فیلم «گوزنها»در کنار بهروز وثوقی و فرامرز قریبیان به کارگردانی مسعود کیمیایی و برای سریال «گل مریم» برای تلویزیون قراردادهایی داشت که به دلیل کناره گیری ایشان از این هنر موجب لغو کلیه قراردادهای هنری شد.


پریچهر پاکان


پریچهر پاکان هنرمند سال های دور سینما آن گونه که به مجله اینترنتی قدیمی ها پاسخ داده این روزها در دبی ساکن است و بیشتر وقت خود را به خواندن کتاب که همیشه دوست داشته و دارد، ورزش و مسافرت به دانمارک، امارات، ترکیه و شمال ایران سپری می کند. در پایان گروه مجله اینترنتی قدیمی ها برای این هنرمند آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیعت دارد.

هیچ نظری موجود نیست: