۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

پروانه معصومی: پیشنهادهای خوب برای بازی ندارم


پروانه معصومی می گوید پیشنهادهای خوبی برای بازی به او نمی شود به همین دلیل کم کار شده است ولی روند نهایی شدن مستند «مادر یک قهرمان» را دنبال می کند.

پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که تصمیم دارد مدتی از فعالیت بازیگری فاصله بگیرد، گفت: متاسفانه کارهای خوبی در سینما و تلویزیون به من پیشنهاد نمی شود و همین مساله سبب شده است تا مدتی در زمینه بازیگری ورود پیدا نکنم.
وی در پاسخ به این پرسش که ساخت مستند «مادر یک قهرمان» که وی کارگردانی آن را برعهده داشت در چه مرحله ای قرار دارد؟ توضیح داد: خوشبختانه با همکاری آقای سوخته سرایی که مستند درباره مادر وی است، تنها چند جلسه فیلمبرداری باقی مانده که به زودی به پایان می رسد.
یکی از نکات جالب در ساخت این مستند واگویه دلهره ها و نگرانی های مادر این کشتی گیر از زمانی است که رضا را روی تشک کشتی می دیده و با دلهره بازی را دنبال و برای سلامتی، برد و سربلندی فرزند خود دعا می کرده است. در مقابل نگرانی این کشتی گیر زمانی که مادرش بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بوده و با مرگ دست و پنجه نرم می کرده نیز قابل تامل است. برای به پایان رساندن تدوین و موسیقی این اثر مستند چندان عجله ندارم و اگر در زمان مناسبی به پایان رسید، احتمال حضور آن در جشنواره های سینمایی وجود خواهد داشت.
این فیلم مستند درباره مادر رضا سوخته سرایی یکی از قهرمانان کشتی ایران و جهان است که بیش از 80 مدال طلا را در مسابقات جهانی کسب کرده است. این مستند جزو اولین مستندهایی است که به ورزشکار نپرداخته و حواشی زندگی وی را مدنظر قرارداده است. مادر این قهرمان ورزشی کشورمان در حال حاضر در قید حیات نیست و بخش های اصلی فیلم قبل از فوت وی گرفته شده است.

هیچ نظری موجود نیست: