۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

درخواست محمود دولت آبادی از فیس بوکی ها


محمود دولت آبادی به انتشار حرف های غیر واقعی منتسب به خودش در فضای مجازی و فیس بوک اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، این نویسنده ی پیشکسوت در متنی با عنوان «به قرار اطلاع در فیس بوک!!!» نوشته است: چندی است شنیده می شود که سخنانی - بگویم حرف هایی از قول یا منسوب به من در فیس بوک نقل و منتشر می شود که پیش از هر واکنشی مایه ی تعجب است. روز چهارشنبه،  بیست وپنجم اردیبهشت ماه نودودو خورشیدی «روز گرامی فردوسی» دوستی به من تلفن زد که متنی جعلی به نام شما، بار دیگر روی صفحه ی مربوطه دیده ام و درجا به نحوی تکذیب کرده ام؛ و این سومین بار بود که نادیده گرفته بودم. اکنون بدین خط به آگاهی عموم می رسانم که متأسفانه فرصت در فیس بوک بودن ندارم و آن چه لازم باشد گفته شود، می نویسم و از طریق رسانه های رسمی منتشر می کنم؛ چنان چه پیش از این؛ مثل کتاب، مطبوعات، یا مشخصا از طریق خبرگزاری ایسنا. بنابراین همه ی آن چه در صفحات مجازی همچون فیس بوک و جز آن از جانب من نقل می شود - به جز عبارت، جمله یا پاره ای مشخص از کتابی مشخص که با قید جلد چندم، بخش چندم و صفحه ی چندم و نام شخصیت «پرسوناژی» که جمله ی مربوطه از گفته ی وی آورده شود - همه جعلی، دروغ و اصطلاحا «کذب محض» است و به نیت مخدوش کردن حقیقت و تحریف واقعیت انجام می گیرد و مایه ی تأسف است که این میزان بی شرمی و بی وجدانی در آن چه امروزه رسانه های مجازی نامیده می شود، مجاز انگاشته می شود!!! و نکته ی پایانی هم این که «لطفا تکرار مکنید؛ تکرار مکنید!» و ممنون که تکرار نخواهید کرد!

هیچ نظری موجود نیست: