۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

روایت منصور از درگیری در کنسرت اربیل: درگیری نبود، ابراز محبت بود


منصور در پاسخ مجری که از او در خواست کرده بود به شرح حادثه بپردازد، گفت: اولا گزارشگری آنجا دعوت نشده بود که بیاید از این برنامه گزارش تهیه کند.

ازدحام جمعیت باعث لغو کنسرت نوروزی ابی، منصور و جمشید در اربیل عراق شد. بنابر فیلمی که بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفته است، تماشاچیان این کنسرت با هم درگیری هم پیدا کرده‌اند. همچنین برخی خبرنگاران نامناسب بودن محل برگزاری این کنسرت را مزید برعلت دانسته‌اند. رادیو فردا ضمن اشاره به خبر ضرب و جرح منصور، خواننده لس آنجلسی، مصاحبه ای با وی ترتیب داد.
وی ادامه داد: برنامه اربیل با استقبال زیاد هم‌میهنان عزیزمان روبرو شد و چیزی حدود ۲۰ هزار نفر به این برنامه آمدند. البته تعدادی از این افراد بدون اجازه و به خاطر کمبود مسایل امنیتی، رایگان وارد سالن شده بودند و مسئولان حفظ امنیت نتوانستند برنامه را چندان کنترل کنند.
منصور در پاسخ به رادیو فردا که در مورد درگیری در سالن و حمله به وی پرسیده بود، حمله به خودش را تکذیب کرد و گفت: من رفتم روی صحنه، ولی عشق و علاقه و محبت مردم آن قدر زیاد بود که امنیتی که مسئولان مربوطه برای تعداد مشخص ترتیب داده بودند کفاف نداد و یکسری از عزیزان برای ابراز علاقه و عشق روی صحنه آمدند و نظم برنامه به هم خورد.

هیچ نظری موجود نیست: