۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

۳۸ سال بعد از روی آنتن رفتن مجموعه تلویزیونی «ایتالیا ایتالیا» یک فیلم سینمایی با همین نام ساخته شد.

کاوه صباغ‌زاده فرزند مهدی صباغ‌زاده کارگردان سرشناس سینمای ایران سال ها بعد از دستیاری کارگردانی در پروژه های مختلف بالاخره توانست اولین فیلم بلندش با نام «ایتالیا ایتالیا» را به تهیه کنندگی پدرش بسازد.
جالب است عنوان این فیلم  یادآور یکی از سریال های تلویزیونی کمدی است که قبل از انقلاب، توسط نوذر آزادی برای پخش نوروزی ساخته شد.
مجموعه تلویزیونی «ایتالیا ایتالیا» به جز نوذر آزادی از حضور برخی بازیگرانی که بعدتر در سریال های بعد از انقلاب هم ایفای نقش کردند می توان از جهانگیر فروهر، شهلا ریاحی، محمد ورشوچی، گیتی ساعچی، منوچهر حامدی، محمود بهرامی و محمد شیری نام برد.
هرچند خلاصه داستانی فیلم سینمایی کاوه صباغ‌زاده مشخص نیست اما این فیلم هم مانند آن سریال یک کمدی است البته با زمینه‌های فانتزی و موزیکال. جالبتر از همنامی میان فیلم صباغ‌زاده پسر با سریال نوذر آزادی، حضور برخی از کارگردانان سینما و تلویزیون به عنوان بازیگران آن است.
به جز همایون ارشادی و حامد کمیلی که بازیگران سرشناس فیلم هستند، علی ملاقلی‌پور کارگردان جنجالی فیلم «قندون جهیزیه»، علی جناب کارگردان فیلم هایی مانند «چرک نویس» و «زنده به گور» و دانش اقباشاوی کارگردان «تاج محل» از جمله کارگردانانی هستند که در این سریال به عنوان بازیگر حضورهایی کوتاه‌مدت در فیلم داشته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: