۱۳۹۵ خرداد ۲, یکشنبه

گیتی ساعتچی؛ از هنرپیشگی تا خوانندگی + دانلود ترانه ها

قدیمی ها - مجتبی نظری: گیتی ساعتچی با نقش پروانه در سریال به یاد ماندنی «تلخ و شیرین» شناخته شد.
وی بعد از حدود نیم قرن هنرپیشگی و هنرنمایی در سریال های درخشانی چون «ایتالیا ایتالیا» و «تلخ و شیرین» و این اواخر در سریال «معمای شاه» در نقش همسر رضا شاه، مادر محمدرضا شاه پهلوی، سال 1380 شمسی حدود 15 سال پیش خوانندگی را شروع کرد. به گفته وی بسیار پله های وزارت ارشاد را برای گرفتن مجوز خوانندگی بالا و پایین رفته تا توانسته اجازه کار را بگیرد ولی اجازه ارشاد مبنی بر گروه خوانی بود و چیزی به عنوان تک خوانی وجود نداشت (که امروزه هم به این شکل است(.
گیتی در این رابطه گفت: وزارت ارشاد قبول کرد که خواندن برای موسسه های خیریه و کودکان بی سرپرست باشد و من هم قبول کردم. (تمام مدارک و نامه ها موجود است). متاسفانه به ماه های محرم و سفر برخورد کردیم و کلا قضیه خوانندگی منحل شد. البته چون کار ها تلفیقی از پاپ و سنتی بود باز مشکل ساز و اجازه وزارت ارشاد فقط برای خواندن سنتی بود. برای برگزاری کنسرت هم بسیار با مشکلات فراوان از سالن گرفته تا گروه به مشکل برخورد کردم.


گیتی ساعتچی

گیتی که بسیار صدای دلنشین و زیبایی دارد تصمیم گرفت تا دو ترانه به نام های «ایتالیا ایتالیا» و «دنیا» را از طریق «مجله اینترنتی قدیمی ها» منتشر کند. ترانه های این دو کار از «مهناز حسنی» و آهنگ سازی «دکتر پویا خانمحمد بیگی» می باشد.
گیتی ساعتچی در ادامه گفت: با توجه به اینکه نمی توانم ترانه ها را که شامل 9 کار است، در این شرایط به صورت آلبوم منتشر کنم، اما دوست دارم به صورت تک آهنگ برای هموطنان عزیز انتشار دهم و به این روش به دست دوست دارانم برسانم.
قابل ستایش است که گیتی با گذشت این همه سال هنوز شاداب و سرحال به خودش، به هنرمند بودنش، به خوانندگی اش بسیار مفتخر است و علاقه دارد. تاکنون ترانه ای با صدای ایشان نشنیده اید ولی امروز تصمیم بر این شد که دو ترانه از وی منتشر شود تا علاقه مندان به گیتیِ عزیز این کارها را بشنوند و تیم مجله اینترنتی قدیمی ها مطمئن است که این ترانه ها و صدای گیتیِ نازنین به دل تک تک هموطنان خواهد نشست.
مجله اینترنتی قدیمی ها برای خانم گیتی ساعتچی و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی روز افزون و خوشبختی آرزو می کند.

ترانه «دنیا» با صدای «گیتی ساعتچی»
این ترانه برای اولین بار از مجله اینترنتی قدیمی ها منتشر می شود
آهنگساز: دکتر پویا خانمحمد بیگی

ترانه سرا: مهناز حسنی
برای دانلود ترانه «دنیا» با صدای «گیتی ساعتچی» کلیک کنید


موزیک ویدیوی «ایتالیا ایتالیا» با صدای «گیتی ساعتچی»
این موزیک ویدئو برای اولین بار از مجله اینترنتی قدیمی ها منتشر می شود.


به کانال تلگرام «قدیمی ها» بپیوندید: Telegram.me/ghadimihamagazine

۱ نظر:

ناشناس گفت...

صدای خیلی بدی داره.کاش این پست رو نمیذاشتید