۱۳۹۵ فروردین ۲۰, جمعه

گزارش تصویری اختصاصی قدیمی ها از کنسرت نوروزی ستارگان موزیک ایران در شهر هامبورگ آلمان

قدیمی ها- رابعه نظار: باری دیگر غوغای ستارگان موزیک ایران در نوروز امسال مثل سال های گذشته، این بار باشکوه تر از گذشته در هفتم فروردین در شهر هامبورگ آلمان رقم خورد.

کنسرت لیلا فروهر، امید، شهرام صولتی و شهاب تیام با مدیریت و زحمات محمد دیانت و رضا فریامنش در سالن «آرنا» با جمعیت بیش از 3000نفر از کشورهای بلژیک، هلند، دانمارک، ارمنستان، ایتالیا، فرانسه، تایلند و... با درخشش بیشتر در تور کنسرت های نوروزی اروپا درخشید.
برنامه از ساعت 8 شب الی 2 بامداد ادامه داشت و شروع برنامه با آهنگ های شاد دی جی بین المللی، پوریا شروع شد و به عنوان اولین خواننده روی استیج، شهرام صولتی حضور یافت، همه مردم در ابتدای ورود این خواننده به صحنه اسمش را با فریاد و تحسین بر لب آوردند، او با وقت کمی که داشت به خوبی برنامه هایش را اجرا کرد، بعد از او امید عزیز با صدای ملکوتی خود صحنه را به لرزه انداخت و اوج شور و شوق در مردم دو چندان شد. امید در میانه ترانه هایش با اینکه الان ساکن لوس آنجلس هست و قبلا ساکن هامبورگ بود، گفت: هر وقت به هامبورگ میام، احساس می کنم به وطنم آمده ام.
لیلا فروهر تنها خواننده زن آن کنسرت بود که به نیابت از هنرمندان زن ایران بعد از امید به روی صحنه آمد، ابتدا او ترانه «ایرانم» را خواند و هنگامی که آهنگ «سلطان قلب ها» را می خواند مردم با خاطراتی که از او در سینما و زنده یاد فردین داشتند، اشک شوق در چشمانشان جمع شده بود و همه جمعیت به نوعی به سال های دور ایران گذر کردند. کارهای اجرایی لیلا فروهر بسیار مورد استقبال قرار گرفت، ناگفته نماند در این موفقیت خواهرش، فریبا فروهر نیز سهم به سزایی دارد، چرا که او تمامی کارهای پشت صحنه از قبیل نظارت بر صحنه و برنامه ریزی هایش را انجام می دهد و من به نوبه خودم به این دو خواهر عزیز و هنرمند خسته نباشید و سپاس فراوان می گویم.
پایان برنامه صحنه در دست شهاب تیام بود، او از خوانندگان نسل جوانی است که بسیار از طرفداران جوان خود را به هیجان واداشت و بعد از ساعتی به این برنامه خاتمه داد.
   
دی جی پوریا

 شهرام صولتی
 شهرام صولتی
 شهرام صولتی
 شهرام صولتی
 شهرام صولتی
امید
امید
 لیلا فروهر
 لیلا فروهر
رضا فریا منش و لیلا فروهر
 لیلا فروهر
 لیلا فروهر
شهاب تیام
 رابعه نظار و لیلا فروهر

  رابعه نظار و شهاب تیام

  محمد دیانت و رابعه نظار
 رضا فریامنش و رابعه نظار

هیچ نظری موجود نیست: