۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

علی نصیریان در خانه موزه انتظامی چه گفت؟

علی نصیریان برای تماشای تئاتر «مزاحم کوچولو» به خانه موزه استاد عزت الله انتظامی رفت.
به گزارش ایسنا، این هنرمند که گروه تئاتر مردم را پایه‌ریزی کرده بود، به تماشای تئاتر «مزاحم کوچولو» به کارگردانی داریوش مؤدبیان، کاری از گروه تئاتر مردم نشست.
این روزها گروه تئاتر مردم به همت داریوش مؤدبیان فعالیت خود را در خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی با کارگاه چخوف خوانی از خرداد 1394 از سر گرفته است.
در شب میهمانی مزاحم کوچولو قبل از اجرای این نمایش، علی نصیریان از خانه موزه استاد عزت‌الله انتظامی بازدید کرد که بنا به گفته‌ی خودش، یادآور خاطرات شیرین گذشته در دوستی و همسایگی با عزت سینمای ایران بود.
در این اجرا، سیروس ابراهیم‌زاده، دکتر مصطفی مختاباد، گلنوش انتظامی (نوه استاد انتظامی)، شهرام کرمی و... حضور داشتند.
در پایان نمایش، داریوش مؤدبیان از چگونگی شکل‌گیری گروه تئاتر مردم از ابتدای سرپرستی استاد علی نصیریان و حضور هسته مرکزی این گروه با اساتیدی چون عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، زنده یاد جمیله شیخی، فخری خوروش، جعفر والی، زنده یاد پرویز فنی‌زاده و خودش را در سال 1343 سخن گفت.
علی نصیریان با تقدیر از پیگیری داریوش مؤدبیان و ادامه فعالیت گروه تئاتر مردم ادامه داد که خانه موزه استاد عزت الله انتظامی که به همت شهرداری تهران به یک مکان فرهنگی مبدل شده می‌تواند مأمنی باشد برای جوانانی که می‌خواهند در راه هنر خطیر تئاتر که هنریست دست نخورده و خالص گام بردارند و نام استاد انتظامی جایگاهی بلند در هنر این مرز و بوم است و افتخار کسانی‌ست که در این مجموعه مشغول به کار هنری هستند.
در پایان این بازیگر قدیمی ابراز امیدواری کرد که داریوش مؤدبیان که با عشق به تئاتر این هنر را زنده نگه داشته به کار بر روی متون ایرانی و نمایش‌هایی با موضوع و فرهنگ غنی ایرانی در آینده همت کنند.
علی نصیریان همچنین «بلبل سرگشته» از سری نمایشنامه‌های نوشته خود را به رسم یادبود به اعضای گروه تئاتر مردم اهدا کرد.

هیچ نظری موجود نیست: