۱۳۹۴ مهر ۱۳, دوشنبه

ایفای نقش سعید راد در فیلمی با مضمون ترور دانشمندان هسته ای

سینماژورنال: بهنود محمدپور نخستین فیلم بلند سینمایی اش را با نام «مترو» درباره ترور دانشمندان هسته ای نیمه دوم آبان کلید می زند.
نکته جالب درباره این فیلم آن است که بهروز افخمی که خود سال قبلی فیلمی به نام “روباه” را با این مضمون ساخته بود اینجا هم به عنوان مشاور فیلمنامه و کارگردانی حاضر است.
به گزارش سینماژورنال و به نقل از “سینما” بهنود محمد پور درباره این فیلم گفت: چند سال پیش که ماجرای ترور دانشمندان هسته ای پیش آمد طرحی درباره ترور دانشمندان هسته ای به ذهنم رسید. ضمن اینکه فضای سینمای ایران طوری شده که فیلمسازان کمتر سراغ فیلم های اکشن می روند.  از این رو تصمیم گرفتم روی این قضیه تمرکز کنم و این طرح را نوشتم
بهنود محمود پور درباره عوامل فیلم “مترو” گفت: پروانه ساخت فیلم به تازگی صادر شده و این روزها در حال انتخاب عوامل و دیگر مراحل پیش تولید هستیم و قصد داریم اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود نیمه دوم آبان فیلم را کلید بزنیم. در این فیلم بهروز افخمی هم در مرحله نگارش فیلمنامه و هم در کارگردانی به عنوان مشاور حضور دارد. همچنین حضور امیر کریمی به عنوان مدیر فیلمبرداری و بهرام محمدی پور به عنوان تهیه کننده در این فیلم قطعی شده است.
سعید راد در قامت یک تروریست
بهنود محمد پور با اعلام اینکه حضور سعید راد در این فیلم قطعی شده گفت: سعید راد در این فیلم نقش یک تروریست را به عهده دارد. داستان مترو با ترور یک دانشمند هسته ای شروع می شود و ماجرا را از دید سوم شخص و رسانه ها دنبال می کنیم و داستانمان در مترو تمام می شود.
فیلم در بخش خصوصی تولید میشود
محمد پور با بیان اینکه برای ساخت این فیلم کمک دولتی نگرفته گفت: ما سراغ چند نهاد و سازمان برای کمک رفتیم اما همه آنها گارد بسته ای داشتند و فیلم “مترو” را با سرمایه گذاری بخش خصوصی خواهیم ساخت.

هیچ نظری موجود نیست: