۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

یادداشت پرویز ایزدخواه در پاسخ به محبت دوستان

قدیمی ها: پرویز ایزد خواه روزنامه نگار قدیمی و همسر بانو یاسمین به رسم ادب و احترام از کسانی که برای گرامیداشت زادروز تولدش کوشیدند طی یادداشتی به شرح زیر سپاس گذاری کرد.
 دوست عزيزم خانم يونسی به اتفاق همسر گرامی برای ديدار فرزندشان به كشور كانادا سفر كردند، خانم يونسي اداره کننده فیس بوک من هستند كه در طول این سال ها زحمات زيادی متحمل شده اند كه صميمانه از ايشان تشكر می كنم. البته نامبرده از صدای بسيار خوشی بر خوردار است و آهنگ «آبشار» خانم ياسمين (همسرم) را به زيبايی می خواند و به واقعه در رديف خوانندگان بسيار خوب قرار دارد. در ضمن در طول سال های عمر طولانی ام هيچ وقت روز تولدم را به ياد نداشته و در اين مورد شمع و كيكی در ميان نبوده، اما امسال روز ٤ مرداد در خانه در كنار همسرم بودم كه دختر خانمی به ديدنم آمد و در يک دستش كيكی و در دست ديگرش كادويی بود خيلی تعجب كردم، گفتم: براي چيست؟ گفت: برای تولدت. برای اولين بار در طول عمرم شمع هايی روشن كردم كه خيلی از این بابت ممنونم.

در ضمن دوستان عزيزم در مجله «قديمی ها» لطف كردند با انتشار مطلبی در این مجله اینترنتی تولدم را تبریک گفتند و  احمد آزاد خواننده خوش صدا در برنامه پر بیننده «بامداد آدینه» در تلویزیون پارس برنامه ای در این باره برايم پخش كردند که از تمامی دوستان سپاس گذارم و شرمنده ی محبت آن ها شدم، از خداوند آرزوی موفقيت و تندرستی برای تمامی دوستان دارم و اميدوارم خانم يونسي و همسرشان در سفر كانادا در كنار دختر دلبندشان روزهای شيرين و خوشی داشته و سفرشان پر بار باشد و باز هم از تمام دوستان كه نسبت به من لطف و محبت دارند، سپاس گذارم.




  با تشکر پرويز ايزدخواه
 

 پرويز ايزدخواه

خانم يونسی

هیچ نظری موجود نیست: