۱۳۹۴ خرداد ۲۳, شنبه

فرهنگ شریف: هیچ گاه به مادیات توجه نداشته ام

تارنواز پیشکسوت ایران گفت: من در تمام مدت فعالیت هنری ام هیچ گاه به مادیات توجه نداشته ام و همیشه سرم به کار خودم گرم بوده است.

«فرهنگ شریف» که مدتی است با بیماری دست و پنجه نرم می کند و در منزلش بستری است، درباره این روزهایش به ایسنا گفت: من در مدت یک هفته، حالم تغییر کرد و اکنون در بستر بیماری هستم. در این مدت، چند اتفاق ناخوشایند به طور همزمان برایم رخ داد.
این هنرمند پیشکسوت اظهار کرد: کار هنری، عشق من است و در این سال ها دوستان خوبی داشته ام که همیشه از من حمایت کرده ام. هر هنرمندی که در زمینه ی موسیقی فعالیت می کند و ساز می زند، قابل احترام است و مقایسه کردن اشخاص با یکدیگر کار درستی نیست و اصلا برای من معنا ندارد. از نظر من همه محترم اند.
همسر فرهنگ شریف نیز اظهار کرد: ایشان هیچ نیاز مالی ندارد. من فقط در جایی درباره نداشتن بیمه ایشان صحبت کردم، زیرا فکر می کنم بیمه، یک حق شهروندی است و آقای شریف باید از آن برخوردار باشد.
وی همچنین افزود: استاد دوران ریکاوری بعد از جراحی به دلیل شکستگی لگن را به خوبی سپری کرده و در حال توانبخشی است.


فرهنگ شریف

هیچ نظری موجود نیست: