۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

منوچهر آذری: فراموش مان کرده اند

منوچهر آذری بازیگر سریال ها و فیلم هایی چون «هزار دستان»، «زن بدلی»، «دیوار»، «سایه خیال»، «یک مرد یک خرس»، «آشپز باشی» سالهاست که حضور کمرنگی در سینما و تلویزیون دارد.

به گزارش بانی فیلم، وی که بسیار از شرایط موجود ناراضی است و از برخی بی مهری ها دلگیر است، در این باره به بانی فیلم می گوید: نمی دانم چرا بچه های سینما ما را فراموش کرده اند و با ما کار نمی کنند. در صورتی که من جزو بازیگرانی هستم که پیش از انقلاب کار نکرده ام و فعالیتم را در سینما و تلویزیون به بعد از انقلاب موکول کردم. ضمن اینکه من همیشه کارم را درست انجام داده ام.
وی همچنین ادامه می دهد: من که خدارو شکر پر کارم و در شهرستان ها روی صحنه می روم، اما واقعاً نمی دانم به چه کسی باید گفت که چرا اوضاع سینما و تلویزیون به این وضع افتاده است؟ یک دوره ای خوب کار می کردیم، اما به یک باره دیگر پیشنهادی نشد. حتی مطبوعات هم که سراغ ما می آمدند و مصاحبه می کردند، یکباره ما را فراموش کردند!
ما 12 سال در برنامه «جمعه ایرانی» کار می کردیم و مردم به ایوان شمس می آمدند و به راحتی ضبط برنامه را از نردیک می دیدند، اما متأسفانه حدود 6 ماهی است که به دلایلی متوقف شده است و منتظریم ببینیم تهیه کننده چه تصمیمی در این باره می گیرد. بازیگر فیلم «مجردها» همچنین عنوان می‌کند: من 40 سال است که در رادیو فعالیت می کنم. در سینما هم با کارگردان های خوبی کار کرده ام.
در نخستین جشنواره طنز و تبسم هم به انتخاب مردم اول شدم. کارم و مردم را هم خیلی دوست دارم. کسانی که من را می شناسند، می دانند که من دوست دارم تا مردم همیشه شاد باشند. همین هم مهم است. وگرنه من و بسیاری از دوستانم در این باره زیاد حرف زده ایم، گوش شنوایی وجود ندارد. به هر حال شاید نمی خواهند و دوست ندارند ما در کارهایشان بازی کنیم. البته خدارو شکر ما که بی روزی نمانده ایم، اما اینکه یکباره دوستان سینما و تلویزیونی ما را فراموش می‌کنند، ناراحت کننده است. البته خوشبختانه مردم همیشه به هنرمندان لطف دارند و فراموششان نمی کنند. گله ما از دوستانی است که در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند و فراموشمان کرده اند. البته شنیده ام یک مقدار تولیدات کم شده است و بودجه ای برای تولید وجود ندارد. اما کسانی هستند که مدام کار می‌کنند! به هر حال من خیلی دوست دارم تا باز هم در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت کنم. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

هیچ نظری موجود نیست: