۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

آلبوم امین الله رشیدی با نام «زمستان» مجوز نگرفت + دانلود آلبوم

قدیمی ها- علی رجبی: آلبوم امین الله رشیدی، خواننده ماندگار ایران، با نام «زمستان» از وزارت ارشاد ایران مجوز انتشار نگرفت.
ایشان در مورد عدم دریافت مجوز انتشار این آلبوم گفت: آخرین آلبوم من با نام «زمستان» مدت دو سال بود که به دلیل وجود چند ترانه، دو صدایی من با خانم پروین و خانم آذر عظیما در ایران مجوز انتشار نگرفت. منم با وجود اینکه علاقه مندان به این آثار را زیاد مایل می دیدم، با هزینه خودم  این آلبوم را تهیه کردم و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان در اینترنت گذاشتم.
وی در ادامه گفت: این آلبوم 12 تراک دارد که ترانه « عشق آتشین» و «عقل و عشق» را در قدیم با آذر عظیما همخوانی کردم و یک کار دو صدایی به نام «زمستان» با شعر مهدی اخوان ثالث که با پروین اجرا کردم، در این آلبوم قرار دارد.
در این آلبوم نیز آثاری دیگری با شعرهایی از رهی معیری، تورج نگهبان، نظام فاطمی، کریم فکور، ایرج تیمور به همراه یک مصاحبه رادیویی از من قرار دارد.


 آلبوم «زمستان»

 آلبوم «زمستان»

 آلبوم «زمستان»

آلبوم «زمستان»

۵ نظر:

ناشناس گفت...

باسلام لینک دانلود مشکل داره وآهنگها دانلودنمیشه لطفا اصلاح فرمایید . باتشکر

ناشناس گفت...

باسلام لینک دانلود مشکل داره وآهنگها دانلودنمیشه لطفا اصلاح فرمایید . باتشکر

ناشناس گفت...

سلام
خیلی ممنون از آپلود این اثر
ایکاش استاد آثار قدیمی شون رو هم که در دسترس دارند و در محاق مانده رو نیز به همین صورت در دسترس قرار میدادند حیفه این اثار رو نشه داشت و گوش نکرد

ناشناس گفت...

باسلام به اقایان نظری و علی رجبی دوستان عزیزم
خدمت دیکر اشخاصی که میگویند دانلود نمیشود من با این که کمی بینایی ضعیفی دارم دانلود کردم و خیلی هم زیبا بود ایشان حنجره بی نظیری دارند
اگر شما مشکلی داشتید با من تماسبگیرید فیسبوک من
https://www.facebook.com/tohid.rahmankhah
توحید رحمانخواه

Unknown گفت...

دست شما درد نکنه.