۱۳۹۳ بهمن ۲۲, چهارشنبه

خاطره ها 429/ نوری کسرایی به یک شرط حاضر است کاملا عریان بشود!

قدیمی ها-چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: نوری کسرایی که به تازگی در فیلم های «مسلخ» با پرویز صیاد ، «سازش» با بهروز وثوقی و «شازده احتجاب» با فخری خوروش و انتظامی بازی کرده است می گوید تمام سعی من بر این است که در فیلم های مبتذل تجاری بازی نکنم و شکل تازه ای به کارم بدهم.

شاید در این فیلم ها صحنه های سکسی وجود داشته باشد ولی من در آن صحنه ها ظاهر نشده ام...
می گوییم ولی مردم تو را به عنوان یک هنرپیشه سکسی می شناسند و می گوید: بله، من از نظر هیکل یک زن سکسی هستم ولی دوست ندارم نقش های سکسی را قبول کنم. از بس خانم های به ظاهر هنرمند جلوی دوربین لخت شده اند از هر چه فیلم سکسی است بیزار شده ام. نوری کسرایی ادامه می دهد: بیایید یک فیلم خوب بسازید. اگر سناریوی آن ایجاب کند حاضرم حتی در آن کاملا عریان شوم ولی به شرط این که صحنه های سکسی یا صحنه های دیگر فیلم و با موضوع فیلم هماهنگی داشته باشد.


هیچ نظری موجود نیست: