۱۳۹۳ بهمن ۱۲, یکشنبه

خاطره ها 428/ حسین موفق از تهران فرار کرده بود!

قدیمی ها-چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: حسین موفق خواننده معروف بعد از آن ماجراها و اختلافات شدید در تئاتر های لاله زار به کلی دور اجرای برنامه در تهران را خط کشید و راهی شهرستان  ها شد.

موفق ضمن از دست دادن زن هایی که مرتب ادعای همسری او را داشتند نیز دست به این فرار زد.
خودش در این باره می گوید در این چند ماهه اعصاب خود را تسکین داده و به قولی رنگ و رویم باز شده و در ضمن از محبت های مردم شهرستان ها سیراب شدم و حالا درست زمانی به تهران بازگشته ام که موسیقی ایرانی همه جا را تسخیر نموده و بدین جهت من نیز مورد توجه کاباره داران قرار گرفته ام.
من عقیده دارم که خواننده موسیقی ایرانی باید در این مرز و بوم و به حق خود برسد و خوشبختانه این روزها من به این ضرب المثل ایمان آوردم که حق به حق دار رسیده است.


۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز جرا عکسی رو که از جایی بر می دارید منبعش رو نمی نویسید بارها این مورد در سایت شما مشاهده شده حتما نظر من هم منتشر نمی کنید!

علي از آمريكا گفت...

يادش به خير عجب صدايي داشت . ترانه هاي زيبايي خواند ازجمله ترانه نقاش تيره روز و همچنين ترانه ساقي واقعا خاطره انگيز است
واقعا خواننده هاي مردمي هيچوقت فراموش نمي شوند
از سايت محترم و مردمي قديمي ها تقاضا مي كنم يك كليپ صوتي يا تصويري از ايشان بگذارند

گروه قدیمی ها گفت...

دوست عزیز ناشناس سلام
این عکس هایی است که روزانه بسیاری از دوست داران «قدیمی ها» به ایمیل ما می فرستند...
آنهایی که نام داشته باشد، با اسم فرستنده منتشر خواهد شد و آنهایی هم که نام نداشته باشند، اینگونه در قدیمی ها انتشار داده می شوند...
موفق باشید