۱۳۹۳ دی ۱۳, شنبه

فیلم / جشن 82 سالگی ایرج

تی وی پلاس: این بار تولد ۸۲ سالگی استاد آواز و تصنیف ایران حسین خواجه امیری (ایرج) را با همت برنامه پرطرفدار و محبوب صبح جمعه های رادیو ایران (جمعه ایرانی) جشن گرفتیم.

این مراسم برگزار شد تا به یاد بیاوریم حضور این هنرمندان در کنار ما غنیمت است و باید بزرگشان بداریم و به یادشان باشیم که شایسته تقدیرند.

پدر احسان خواجه امیری که نسل قدیم و جدید با صدای این پدر و پسر خاطره بازی های زیادی دارند که هر دو سبک برای مردم محترم اند.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی، در بگشای

دیگه توی این خونه دلم تنگ اومد ..برو درو وا کن صدای زنگ اومد
چقده خوبه وقتی که در وا بشه.. گل روی اون خوشگله پیدا بشه
سخته انتظار باشه بیقرار دل من ..تنها بمونه پاییز و بهار دل من
سخته انتظار باشه بیقرار دل من ..تنها بمونه پاییز و بهار دل من
شب که میشه ..چون همیشه ..توی خونه …جای او، بود خالی ..بود خالی
در پی او بس که گشتم ..وای نمانده مرا حالی نه احوالی
چی میشه اگر یار نازم از در بیاد… انتظار من شب تار من سر بیاد
چی میشه اگر یار نازم از در بیاد… انتظار من شب تار من سر بیاد
تولدت را شادباش می گوییم

ناشناس گفت...

60 تا 70 سال کار هنری همراه با خدمت در نیروی انتظامی (پلیس راه) با هزار اثر یگانه که ایرج از خود بجای گذاشته است (با همکاری جعفر پورهاشمی و حسین واثقی که به ناحق گمنام مانده اند) به هر شعری و به هر سبکی و هر عرصه ای در موسیقی صلاوت و زندگی و عشق میداد. ایشان هنوز آواز میخواند و آلبوم بیرون میدهد و براستی با عشق و مهر و استواری همانند سرو زندگی میکند و همیشه سبز و خرم است. ـ ایرج بی شک یک استثنا هستند و نمیشود هنرمندان دیگری را با او برابر و مقایسه کرد (همه قرار نیست استثنا باشند). ـ آروزی تندرستی و کامیابی برای ایرج و همۀ هنرمندان ایرانی دارم.

پاپک گفت...

ویدیو در یوتیوب هم گذاشته شده که شما لطف کنید و به اشتراک بگذارید تا دستداران ایرج بی خبر نباشند ـ حیف است که این شادمانی با مردم دور از میهن در میان گذارده نشود ـ با سپاس

https://www.youtube.com/watch?v=ta7ErlkbqHU

بهروز (همراه همیشگی‌) گفت...

"پاپک گرامی" با درود. بسیار ممنونم برای ویدیوی زیبای "استاد بیهمتاایرج". سلامت باشید.

پاپک گفت...

ممنونم «بهروز جان» ـ کار زیادی نکردم.
راستی این ویدیو هم هست که تازه آپلود شده ـ اگر خواستی ببین ( یه کم بیشتر روی ویدیو کار شده) ـ با آروزی تندرستی برای « ایرج » و نیز شادکامی برای کارکنان « قدیمی ها » ؛

https://www.youtube.com/watch?v=7GX7a7SIRfo

بهروز (همراه همیشگی‌) گفت...

"پاپک گرامی"، بازهم ممنونم برای نسخه ی دوم ویدیو که لطف کردید. در مجموع، چندین بار نگاه کردم و بسیار زیبا هست. زحمت کشیدید. موفق باشید.