۱۳۹۳ بهمن ۳, جمعه

کاظم راست‌گفتار: «آشوب» داستان یک خواننده دهه 20 است

کاظم راست گفتار کارگردان سینما در تازه ترین فعالیت خود فیلمنامه «آشوب» را که داستان یک خواننده دهه 20 است، روایت می کند.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلمنامه سینمایی «آشوب» را دریافت کرده است درباره کم و کیف این فیلمنامه سینمایی به مهر گفت: پس از دریافت پروانه ساخت، خیلی زود وارد مرحله پیش تولید شدم و تا یک ماه آینده «آشوب» را کلید خواهم زد.
کارگردان فیلم «خوش قدم» با اشاره به داستان این فیلمنامه سینمایی گفت: داستان درباره گرفتاری یک جوان است که فضای آن را آمیخته به طنز کرده‌ایم. داستان این جوان تحصیل کرده متعلق به دهه 20 شمسی است که عاشق خوانندگی است و با نام مستعار آشوب در لاله زار خوانندگی می کند. اشتیاق آشوب برای خوانندگی با آشوب های آن دوران تلفیق می شود و به طوفات و آشوب وحشتنک و در عین حال طنزآمیز تبدیل می شود.
وی درباره لوکیشین‌های فیلم جدیدش گفت: بخش عمده ای از فیلمنامه «آشوب» در تهران می گذرد و پس از آن به جنوب کشور سفر خواهیم کرد و در آبادان و خرمشهر فیلمبرداری خواهیم داشت.
کارگردان فیلم سینمایی «نقاب» در پایان صحبت های خود عنوان کرد: فیلمنامه «آشوب» حاصل 12 سال زندگی من است و دوست دارم هرچه زودتر ساخته و اکران شود.

هیچ نظری موجود نیست: