۱۳۹۳ مرداد ۲۷, دوشنبه

آیلین ویگن: داور برنامه «انتخاب ملکه زیبایی» در کانادا بودم

قدیمی ها - علی رجبی: در تماسی که با آیلین ویگن داشتم، این بازیگر قدیمی سینما ایران و مجری توانمند شبکه های جهانی از وضیعت فعالیت هنری خود در این روزها گفت.

وی گفت: من حدود یک سال و نیم است که هیچ فعالیتی در تلویزیون های جهانی ندارم، چون متاسفانه بیشتر شبکه های جهانی ور شکسته شدند. تعدادی اندکی از شبکه ها برنامه های خود را بر روی ایران و اروپا ندارند و تعداد باقی مانده ای از آن ها که بر روی ایران و اروپا برنامه پخش می کنند، این روزها به دلیل نداشتن آگهی ها با مشکلات مالی در زمینه هزینه های شبکه و کارکنان رو به رو هستند و با این وجود من در هیچ شبکه ای این روزها فعالیت ندارم.


آیلین ویگن

آیلین در ادامه در مورد آخرین فعالیت اش در برنامه «انتخاب ملکه زیبایی» گفت: من حدود سه ماه پیش، به عنوان داور به کانادا برای برنامه «انتخاب ملکه زیبایی» رفتم. این برنامه در حدود چهار روز زمان برد و با این که برایم از نظر مسافت و زمانی با امریکا فاصله بسیاری داشت، سخت بود، ولی با این وجود لذت بردم. این برنامه که برای اولین بار اجرا می شد، جز یکی از بهترین برنامه های ملکه زیبایی بود که برایم بسیار تازگی داشت و باید بگویم به خوبی از هر لحاظ اجرا شد.
از تمامی دست اندرکاران این برنامه تشکر می کنم.  

هیچ نظری موجود نیست: