۱۳۹۳ مرداد ۱۲, یکشنبه

وصیت یک بیننده برنامه بامداد آدینه: پس از درگذشتم هر چه دارم را به «بامداد آدینه» ببخشید

برنامه «بامداد آدینه» که یکی از برنامه های خوب و سرگرم کننده و پربیننده شبکه جهانی تلویزیون پارس است از 14 سال پیش، توسط احمد آزاد و یاران تهیه و پخش می شود.

به گزارش جوانان، این برنامه که به ویژه در ایران و اروپا طرفداران بسیار زیادی دارد و هر صبح جمعه در ایران و اروپا پخش می شود شب های پنجشنبه ساعت 11:30 – 1:30 به وقت لوس آنجلس به صورت زنده از شبکه پارس پخش می شود. از ویژگی های این برنامه این است که از طرف هیچ سازمان، گروه، شخص و غیره حمایت مالی نمی شود و احمد آزاد و گروهش خود تمامی بار هنری و مالی این برنامه را به دوش می کشند و تلاش می کنند صبح های جمعه شادی برای هموطنانشان در سراسر جهان فراهم کنند.
و اما چندی پیش یکی از بینندگان این برنامه که در ایالت تگزاس ساکن بود وصیت کرده بود که پس از درگذشتش هر آنچه از اموال او باقی می ماند به این برنامه بدهند چون او که در یکی از شهرهای کوچک تگزاس زندگی می کرد، تنها سرگرمیش دیدن این برنامه بوده است، گویی همه کسانی که در این برنامه شرکت داشتند و در طول سال ها او شاهد اجراهای مختلف هنری آنها بوده است در واقع خانواده او به حساب می آمدند، به هر تقدیر پس از درگذشت او وکیلش با احمد آزاد تماس گرفته و وصیت این بیننده را به اطلاع او می رساند.
طبق صحبت وکیل این هموطن ما پس از درگذشت و پرداخت مخارج پزشکی ونگهداری ایشان از کل اموال ایشان 125 دلار باقی می ماند که به برنامه بامداد آدینه پرداخت شود که از طرف احمد آزاد این مبلغ را به کسانی که درنگهداری او در لحظات آخر عمر سهیم بودند پرداخت شد. اما آنچه از وصیت ایشان به بامداد آدینه می رسد، شعری است که در تنهایی خود و شرح حال خودش و اثر برنامه بامداد آدینه نوشته است که احمد آزاد و یاران آن را گنجینه ای می دانند که برای زحمت 14 ساله شان دریافت کرده اند.
احمد آزاد در این باب گفت: خوشحالیم که در این دیار غربت و حتی در آن سرزمینی که خود به آن راهی نداریم از طریق شبکه جهانی تلویزیون پارس و با همت و حمایت و همکاری صمیمانه دوستان هنرمندمان می توانیم در شادی بیشتر هموطنانمان شریک شویم و با وجود فاصله ها در کنار آنها باشیم و همدم تنهایی کسانی که به عاشقان واقعی و مهر و شادمانی نیازمند هستند.

برنامه «بامداد آدینه» روزهای جمعه :
ساعت: 11 به وقت ایران
تکرار: 2 بامداد یکشنبه
تهیه و اجرا: از شبکه جهانی  PARS

هیچ نظری موجود نیست: