۱۳۹۳ مرداد ۱۹, یکشنبه

ثریا حکمت: هنوز وعده ها عملی نشده است / تنها دو هفته وقت دارم

قدیمی ها - علی رجبی: در این روزها خبرهای تاسف بار از ثریا حکمت بازیگر قدیمی، بازتاب گسترده ای به جریان انداخت تا کمی مسئولان کشوری به خصوص بخش سینمایی را به این موضوع متمرکز کند.

وعده های مختلف از طرف مسئولان کشوری بعد از این خبرها از وضیعت نابه سامان زندگی ثریا حکمت منتشر شد، مبنی بر این که مسئولان می خواهند حمایت هایی در این زمینه نسبت به این هنرمند داشته باشند، برای پیگیری این موضوع با ثریا حکمت تماس گرفتم.
وی در مورد تحقق یافتن این وعده ها گفت: وعده های زیادی را به من دادند ولی تا به امروز هیچ کدام از وعده های عملی نشده است و قرار است در این هفته نتیجه ای از طرف مسئولان به وقوع برسد. من تنها برای حل مشکلاتم و تخلیه خانه دو هفته وقت دارم و امیدوارم  قول ها به نتیجه ای برسد. در ضمن معاون وزیر ارشاد به من قول هایی نسبت به حل مشکل مسکن به من داده است و من از این بابت از ایشان تشکر می کنم.
امیدواریم این موضوع از طرف مسئولان با وعده ها و قول هایی که داده شد برای این هنرمند با سابقه کشور حل گردد و دیگر شاهد چنین موضوعاتی در جامعه هنری ایران نباشیم.

ثریا حکمت

هیچ نظری موجود نیست: