۱۳۹۳ تیر ۱۱, چهارشنبه

«شادی تو» محمد سریر و سامان احتشامی در بازار موسیقی

آلبوم «شادی تو» با نوازندگی سامان احتشامی و آهنگسازی محمد سریر از سوی انتشارات آوای باربد روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش هنرآنلاین، سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو درباره آلبوم به هنرآنلاین، گفت: این آلبوم بر اساس آثاری از محمد سریر برای پیانو و سازهای کوبه ای شکل گرفته و شامل قطعات بنفشه، شکوفه، یاس سفید (از موسیقی متن فیلم «ازدواج به سبک ایرانی»)، «شقایق»، «گل سرخ»، «نرگس» و «عروس» است.
احتشامی خاطرنشان کرد: در این اثر موسیقایی از سازهای پیانو، دف، دایره، تنبک، دهل، تمبورین و ادوات الکترونیک استفاده شده و صدابرداری و مسترینگ توسط بهنام شهرکی انجام شده است.
این نوازنده ادامه داد: تنظیم و نوازندگی پیانو و سازهای ضربی به عهده خودم بوده است، همچنین چهار قطعه این اثر نوستالژیک است که قبلا با ارکستر بزرگ و با صدای محمد نوری ضبط شده است.
محمد سریر در مقدمه این اثر آورده است: هنگامی که آثار پنجاه سال فعالیت خود را مرور می کردم متوجه شدم که در آن ها نیز قطعاتی هست که این روحیه را به شنونده ارائه کند. از آن ها چند اثر را که یادگار سال های شیرین همکاری با زنده یاد محمد نوری است انتخاب کردم ،شادی تو را به همه هموطنانم در هر کجای این جهان که هستند تقدیم می کنم، به ملتی که رنج ها کشیده و شادمانی هدیه ای کوچک برای روح بزرگ آنها است.

هیچ نظری موجود نیست: