۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

بهاره رهنما: وزارت ارشاد خبر نداشت شهلا ریاحی زنده است !

بهاره رهنما نویسنده و کارگردان نمایش «شکسپیر و زنان عاشق» که به دیدار هنرمندان قدیمی می روند تا قسمت هایی از نمایشنامه را قبل از اجرا برای آنان بخوانند، به نکته تاسف باری از وزارت ارشاد اشاره کرد.

رهنما که به شدت از بی توجهی به بازیگران پیشکسوت گلایه دارد خاطره ای را از دیدار با شهلا ریاحی تعریف می کند و می گوید: زمانی که با خانم شهلا ریاحی صحبت می کردیم به ما گفتند که دو سال پیش از وزارت ارشاد با فرزندشان تماس گرفتند و از او پرسیده اند که خانم ریاحی زنده هستند که مستمری ایشان ادامه پیدا کند یا نه؟ و واقعاً جای تأسف است که دوستان ما در ارشاد حتی اطلاع ندارند که هنرمندان پیشکسوت زنده هستند یا نه! این بی خبری اذیت می کند. مگر ما چند تا شهلا ریاحی و ناصر ملک مطیعی داریم؟


شهلا ریاحی

اما رهنما به چه علتی این کار را انجام می دهد؟ سؤالی است که رهنما در پاسخش می گوید: ما خیلی دوست  داریم که هم احوالی از آن ها بپرسیم هم آن ها را به تئاتر دلگرم کنیم، برای همین هربار به سراغ یکی از این هنرمندان پیشکسوت می رویم. این اتفاق برای ما یک افتخار است که اسم مان کنار این عزیزان قرار بگیرد و قصد داریم فرهنگ سازی کنیم تا بازیگران، خبرنگاران، جوانان و... یادشان نرود که این هنرمندان روزی سوپراستارهای بازیگری این کشور بوده اند و نباید حضورشان را فراموش کرد.

هیچ نظری موجود نیست: