۱۳۹۳ تیر ۷, شنبه

لوس آنجلس تایمز از موسیقی ایرانی در لوس آنجلس می نویسد

یکشنبه گذشته لوس آنجلس تایمز در قسمت هنری خود از موسیقی لوس آنجلس و نقش DJها در پارتی های ایرانی به تفصیل نوشت.

بابک بقا یکی از پیش کسوت های موسیقی رقص در لوس آنجلس می باشد که در این مقاله با او گفتگو شده است. نسل دی جی های لوس آنجلس از فرخ آهی شروع شده و حالا صدها DJ در پارتی های ایرانی فعالیت می کنند.
لوس آنجلس تایمز می نویسد: دی جی های ایرانی آن قدر مطرح هستند که اندی و شینی، دو خواننده معروف، برای آنها آهنگ ساخته اند. آهنگ DJ که یکی از Hit ترین آهنگ های سال قبل بود با ترانه ای از پاکسیما و شینی یک نوع تشکری است از دی جی های ایرانی که موسیقی ایرانی را به خانه های مردم و به جشن هایشان می برند.
اندی می گوید: من رابطه خیلی خوبی با دی جی ها دارم و اغلب دوستان من هستند و ما با هم خیلی خوب کار می کنیم. آهنگ دی جی یک تلفیقی از موسیقی ایرانی و امریکای جنوبی می باشد. این آهنگ را پاکسیما پیدا کرد و ایده او بود که با شعر فارسی من و شینی آن را اجرا کنیم که با تنظیم پوریا نیاکان و ویدیوی کوجی موفقیت بسیار زیادی را کسب کرد.
اندی می گوید: بابک بقا یکی از مهمترین مراکز فروش و اشاعه موسیقی، رقص در لوس آنجلس را دارد و مردم از شهرهای مختلف به دیدار این مغازه می آیند تا آهنگ های معروف دنیا را خریداری کنند. بابک در کار خود استاد است و شاگردان فراوانی دارد.
موسیقی ایرانی لوس آنجلس با وجود محدودیت های فراوان هنوز حرف اول را می زند و لوس آنجلسی ها با حمایت DJ های شهر این موسیقی را 35 سال زنده نگه داشته اند و هنوز در پارتی های لوس آنجلس دی جی ها موسیقی ایرانی پخش می کنند و جوانان ما موسیقی ایرانی گوش می کنند.
موفقیت موسیقی ایرانی تا آن حد است که یکی از معتبرترین روزنامه های دنیا درباره آن تحقیق می کند و می نویسد.

هیچ نظری موجود نیست: