۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

هادی مرزبان سکته کرد

هادی مرزبان کارگردان پیشکسوت تئاتر به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

فرزانه کابلی دیگر هنرمند تئاتر و همسر مرزبان درباره وضعیت این هنرمند به خبرنگار ایسنا، گفت: آقای مرزبان دچار خونریزی مغزی شده و نیمه شب 8 تیرماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر هم در بخش آی سی یو بستری است.
او توضیح داد: روز گذشته 8 تیرماه آقای مرزبان به مرکز هنرهای نمایش رفته بود اما در آنجا حالش بد شد به طوری که دوستان مرکز برای ایشان اورژانس خبر کردند و اما خودش نامه ای امضا کرد مبنی بر اینکه سلامت است و مشکلی ندارد. با این حال پزشک اورژانس به دوستان مرکز اعلام کرده بود که حال ایشان بد است و باید زودتر به بیمارستان منتقل شود.
کابلی اضافه کرد: شب گذشته آقای مرزبان را به بیمارستان «آتیه» بردیم و در بخش آی سی یو بستری شد. ایشان دچار تشنج زیادی بود به طوری که نتوانستند ام آر آی انجام بدهند و فقط سی تی اسکن کردند و دکتر تجویز کرد که حتما باید عمل شود چون خونریزی مغزی کرده بود و امکان داشت این خونریزی گسترش پیدا کند.
این بازیگر تئاتر اضافه کرد: هوشیاری ایشان بسیار ضعیف بود و دیشب تا ساعت 3 و نیم امروز صبح در اتاق عمل بود، اما خوشبختانه عملش موفق آمیز بود و الان هم در بخش آی سی یو بستری است.
کابلی با اشاره به مشکلاتی که برای اجرای نمایش تازه هادی مرزبان «تانگوی تخم مرغ داغ» پیش آمد، افزود: پزشک گفته ایشان به دلیل استرس شدید و فشار عصبی سکته کرده است.
این هنرمند تئاتر در ادامه از همراهی معاونت هنری و اداره کل هنرهای نمایش سپاسگزاری کرد و گفت: نمایندگان این دو مرکز تمام دیشب همراه ما بودند و بودن آن ها باعث دلگرمی ما شد.
هادی مرزبان کارگردان پیشکسوت تئاتر چندی پیش نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» اثر زنده یاد اکبر رادی را در تالار وحدت اجرا کرد.
این نمایش در میانه اجرا توسط بخشی از قوه قضاییه توقیف شد و گروه اجرایی همراه با نمایندگان اداره کل هنرهای نمایشی و معاونت هنری در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدند. پس از چند روز این نمایش رفع توقیف شد و اجرای خود را ادامه داد.
فرزانه کابلی احتمال می دهد ناراحتی اخیر مرزبان به دلیل فشارهایی باشد که بعد از توقیف این نمایش متحمل شد.

هیچ نظری موجود نیست: