۱۳۹۳ خرداد ۱۳, سه‌شنبه

منوچهر والی زاده: «من چه کاره ام؟» جوانان را از مصرف موادمخدر منصرف می کند

منوچهر والی زاده بازیگر و پیشکسوت دوبله مجموعه «من چه کاره ام؟» را که از شبکه 2 سیما در حال پخش است، مجموعه ای معرفی می کند که می کوشد با پند دادن به جوانان آنها را از رفتن به سمت و سوی مواد مخدر منصرف کند.

منوچهر والی زاده گوینده پیشکسوت و از بازیگران اصلی «من چه کار  ه ام» در گفتگو با مهر، در خصوص این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: متاسفانه زمان پخش این اثر مشغول کار دوبله هستم و هنوز نتوانستم خروجی این مجموعه را از تلویزیون مشاهده کنم. اما با استناد به گفته ها و بازخوردهایی که از اطرافیان و دوستانم دریافت کردم، این مستند نمایشی توانسته با مردم ارتباط لازم را برقرار کند.

کاش «من چه کاره ام؟» زمان پخش بهتری داشت
وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی «من چه کاره ام؟» جوانان هستند، افزود: این مجوعه آموزشی قرار است به جوانان پند بدهد، بنابراین بهتر بود که در زمان مناسب تری که جوانان فرصت تماشای تلویزیون را دارند پخش بشود ولی از زمان پخش آن متاسف شدم. اما به طور کلی تصور می کنم که تولید این دست آثار که به طرح معضلات اجتماعی می پردازند، اتفاق بسیار خوبی است.
این مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما تأکید کرد: «من چه کاره ام؟» مستند آموزشی خوبی است که حرف هایی زیادی خصوصا برای جوانان دارد. این مجموعه با موضوع پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر ساخته شده و سعی دارد نقش اعضای خانواده در گرايش افراد به مصرف مخدر يا رهايي از آن را تحليل کند.

پیشنهاد خوبی باشد بازی هم می کنم
والی زاده درباره حضور خود در این مجموعه تلویزیونی توضیح داد: هر زمان پیشنهاد خوبی در حوزه بازیگری داشته باشم، قبول می کنم. من سال 88 در فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل نیا هم بازی کردم، اما در مورد «من چه کاره ام؟» توسط داریوش جهانگیری دعوت شدم که در این مجموعه بازی کنم. من هم به دلیل تیم حرفه ای و البته مهم تر از آن اینکه این مجموعه مشکلات جوانان را دست مایه قرار داده، پذیرفتم. مجموعه تلویزیونی «من چه کاره ام؟» به تهیه کنندگی آرزو ابوحمزه و کارگردانی داریوش جهانگیری، مستندی نمایشی است که در 40 قسمت 20 دقیقه ای برای پخش از شبکه دو تولید شده است.

هیچ نظری موجود نیست: