۱۳۹۳ خرداد ۲۱, چهارشنبه

آیین نکوداشت دوبلورها ادامه دار می شود؟ / منوچهر والی زاده: از ما که گذشت

منوچهر والی زاده که چندی پیش در مراسم نکوداشت گویندگان تلویزیون گفت: برگزاری این نکوداشت به شرطی که ادامه داشته باشد، برای آیندگان خوب است؛ از ما که گذشت.

این گوینده و بازیگر تلویزیون در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در اولین نکوداشت رسمی که برای دوبلورها گرفتند، تقدیر شدم و امیدوارم که این نکوداشت ها به شکل سالیانه  همان طور که قول داده شده است ادامه داشته باشد؛ چرا که برگزاری چنین مراسمی برای جوانان و آینده ی آنها خوب است. بعد از 50 سال یک نکوداشت برایمان گرفتند و از ما تقدیر کردند که امیدواریم ادامه دار باشد.
وی با بیان اینکه برگزاری نکوداشت اخیر گویندگان، دوبلورها را زنده کرد، گفت: معلوم است که برگزاری این نکوداشت برای دوبلورها انگیزه به وجود می آورد و به نظرم این نکوداشت تکان خوبی برای دوبله بود.


منوچهر والی زاده

والی زاده سپس از معاونت سیما و همچنین مدیر واحد دوبلاژ تشکر کرد و گفت: برای برگزاری این مراسم دکتر دارابی، آقای ترازنده و خیلی دوستان دیگر لطف داشتند که از همه تشکر می کنم و امیدوارم طبق صحبت هایی که انجام شده این روند سالانه ادامه داشته باشد.
این گوینده پیشکسوت دوبله در پایان با اشاره به جدیدترین کارهایش در حوزه ی دوبله یادآور شد: اکنون مشغول دوبله یک سریال کره ای به نام «سرنوشت» و یک سریال پلیسی با عنوان «گروه واقعی» هستم که هنوز به پایان نرسیده اند.
تلویزیون در مراسم تقدیر از برگزیدگان نوروزی،  پس از مدت ها تقدیر از مدیران دوبلاژ و مترجمان باسابقه را در دستور کار خود قرار داد.

هیچ نظری موجود نیست: