۱۳۹۳ خرداد ۲۶, دوشنبه

خاطره ها 368/ زری خوشکام و گردنبند برلیان گرانبهایی که دریافت کرد...

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: در خبرهای «راوی» همین شماره می خوانید که زری خوشکام و شوهرش علی حاتمی، صاحب دختری شده اند که اسم او را «لیلا» گذاشتند...


«زری» در بیمارستان شهرام با سزارین، فرزندش را به دنیا آورد. به همین مناسبت هدایایی از بستگان و اشنایان خود دریافت کرد که در نزد او، از همه عزیزتر، گردنبند برلیانی است که شوهر هنرمندش به او هدیه داد.
این بازیگر سرشناس سینما تصمیم دارد به خاطر «لیلا» از سینما کناره بگیرد و فقط سالی یکبار در یک فیلم که شوهرش کارگردانی یا تهیه می کند، شرکت کند.


۶ نظر:

ناشناس گفت...

Would you please upload film " Topoli " and " Kolbe-ei Aan Sooy-eRoodkhaneh " then people start to get to know this hypocrite creature better.

ناشناس گفت...

ناشناس ناسزا گو!
hypocrite creature
شايسته خودتان است که مثل مگس دنبال نجاست مي گرديد و هيچ خوبي را نمي بينيد
وقتي اسم اين هنرمندان برده مي شود به احترامشان بايد ايستاد
گمان کنم ما بايد بيشتر بالا تنه انسان را ببينيم و قضاوت کنيم نه محل توليد کود را!

ناشناس گفت...

اين ناشناس چرا توهين مي کند به همسر علي حاتمي؟

ناصر گفت...

ناشناس 11تیر 23:29 شخصیت خودت رابا گفته ات نشان دادی ! از گردانندگان سایت قدیمی ها خواهشمند است ازانتشار گفنه های مستهجن که توهینی است به هزاران مخاطب این سایت خودداری فرمایید ضمنا این مخاطب ناشناس بداند به احترام هنرمندانی چون خانم (آذر شیوا ) و(پوری بنایی ) باید ایستاد نه این شخص !!!

ناشناس گفت...

ناصرخان!
گفته شما مستهجن است که خود را «هزاران مخاطب» مي دانيد يا من؟
اين حق شما است که به احترام هر کسي بايستيد. اما به ديگران نمي‌توانيد دستور بدهيد! يادتان باشد!
دو احتمال دارد: يا نوشته(کامنت) نخست را شما به عنوان ناشناس نوشته‌اي و داريد از آن دفاع مي کنيد يا ندانسته‌ايد که يعني چه!
اگر انگليسي دان و مقيم فرنگي که حتما مي داني که :
hypocrite creature= موجود ریاکار (به مفهوم عاميانه)
اگر هم نوشته کار شما نيست که حرفي براي زدن ندارم... ! چون همه چيز روشن است

ناصر گفت...

ناشناس 23:29 همانطور که قبلا بهت گفتم شخصیتت از روی نوشته ات مشخص است این توبودی که از طرف هزاران نفر گفته بودی باید به احترام این هنرمندان !!!ایستاد البته نام هنرمند چیزی نیست که بشود روی هرکسی گذاشت ! اولا من آن ناشناسی نیستم که منظور شماست چون اگر اینطور بود همان ناشناس خودراخطاب می کردم ثانیا کسی که دارای چنین سابقه درخشانی ! است دیگر نباید اسم هنرمند براو گذاشت وهمان hypocrite creature کاملا برازنده اوست !