۱۳۹۳ خرداد ۳, شنبه

لحظه ای به یاد ماندنی، ویگن در دیدار با آذر پژوهش + عکس

آذر پژوهش گوینده پر قدرت رادیو تلویزیونی، از پاریس به لس آنجلس آمده بود و در این دیدار به دوستان قدیمی اش سر می زد.

گرچه این دیدارها بیشتر جدا جدا صورت گرفت، ولی آذر خانم تقریبا همه دوستان را دید.
یکی از دیدارها با ویگن سلطان پاپ ایران بود، که مسعود صدر چهره معروف تلویزیونی نیز حضور داشت، هر سه یار قدیمی با هم حرف زدند و ما برای اولین بار اشک را به چشمان ویگن دیدیم.
آذر پژوهش جمله قشنگی در پایان دیدار گفت: من هر شب که می خوابم از خودم می پرسم آیا فردا چند تن از دوستان قدیمی ام را می بینم؟ هر بار که یکی از آنها را می بینم، چنان بغل شان می کنم و می بوسم که انگار دیگر نمی بینم شان.
به راستی چنین بود، دیداری که هرگز تکرار نشد.


مسعود صدر، آذر پژوهش و ویگن

۱ نظر:

حسن گفت...

این عکس مرا زیرو زبر کرد
دیوانه شدم گلهارا که گوش می کنم
حالی پیدا می کنم من ارادت خاصی به آذر خانم دارم گوینده بی همتا خدا عمر طولانی بهش بده سلامتی کامل داشته باشه