۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

بهمن فرمان آرا : فیلم هایم مثل بچه هایم هستند

بهمن فرمان آرا از آغاز ساخت موسیقی فیلم «دلم می خواد» توسط کارن همایون فر خبر داد.

بهمن فرمان آرا کارگردان سینما در گفت و گو با هنر آنلاین درباره روند آماده سازی فیلم «دلم می خواد» گفت: فیلمبرداری در اسفندماه گذشته در پنجاه جلسه کاری تمام شد و عباس گنجوی نیز تدوین فیلم را به پایان رسانده است. این روزها نیز کارن همایون فر ساخت موسیقی فیلم را آغاز کرده است.
این کارگردان باسابقه سینما درباره میزان رضایت مندی اش از ساخت این فیلم متذکر شد: فیلم های یک کارگردان مثل فرزندانش می ماند و طبیعی است که از همه آنها راضی باشد و برای من هم این فیلم عزیز است و البته باید منتقدان و کارشناسان فیلم را ببینند و آنها نظرشان را در مورد فیلم ابراز کنند. اما فیلم «دلم می خواد» فضای جدیدی و متفاوتی دارد و شبیه هیچ کدام از فیلم های قبلی ام نیست.
گفتنی است «دلم می خواد» اولین فیلم از سه گانه «زندگی» بهمن فرمان  آرا بعد از شش سال دوری از فیلم سازی است. فیلم نامه این را امید سهرابی به نگارش درآورده و علی تقی پور تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. داستان فیلم درباره مردی است که در شهری زندگی می کند که اغلب مردمش افسرده و ناراحت هستند. او بر اثر اتفاقی دچار مشکلی می شود. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش متبادر می شود و او را مجبور به انجام دادن حرکات موزون می کند و این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می آورد.

هیچ نظری موجود نیست: