۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳, شنبه

عليرضا داودنژاد: بودجه باشد «يک روز با مولانا» را مي‌سازم

عليرضا داودنژاد که دو طرح سينمايي با موضوعات تاريخي و اجتماعي دارد، مي‌گويد در صورت تامين بودجه پروژه تاريخي «يک روز با مولانا» را کليد مي‌زند. 

عليرضا داودنژاد کارگردان سينما درباره ساخت فيلم سينمايي در ژانر تاريخي به مهر گفت: فيلمنامه‌ها و طرح‌هاي بسياري براي ساخت فيلم دارم اما بين ساخت فيلمنامه اي با محتواي تاريخي و فيلمي با مضمون اجتماعي مرددم و هنوز با خودم به نتيجه قطعي براي اولويت در ساخت اين دو طرح نرسيده ام.
وي در ادامه افزود: البته مشکلات توليد و بودجه که پيش‌ پاي ساخت فيلم در ژانر سينماي تاريخي است و برخي ديگر از مسائل دست به دست هم داده تا از ساخت فيلم تاريخي منصرف شوم و فيلمنامه اي براي امروز کار کنم.
داودنژاد درباره محتواي فيلمنامه تاريخي که در دست دارد، توضيح داد: فيلمنامه تاريخي که براي توليد در دست دارم درباره عرفان و معنويت با عنوان «يک روز با مولانا» است اما تامين بودجه فيلم‌هايي از اين دست بسيار سخت است.
کارگردان فيلم «کلاس هنرپيشگي» در پاسخ به اين نکته که حجت‌الله ايوبي رئيس سازمان سينمايي علاقمند به ساخت فيلم درباره مولانا است آيا اين مساله به شما براي ساخت فيلم درباره مولانا کمک نمي کند؟ گفت: مي دانم که رئيس سازمان سينمايي شخصا علاقمند به ساخت فيلمي با موضوع مولانا است و درست به همين دليل در کشاکش اين مسئله هستم که کداميک از اين دو طرح را به توليد برسانم.
وي در پايان عنوان کرد: از سوي ديگر براي اينکه بتوانم امور زندگي را تامين کنم بايد يک داستان امروزي بسازم و بعد که شرايط براي توليد فيلم تاريخي مهيا شد اقدام به ساخت فيلمي پرهزينه بکنم.

هیچ نظری موجود نیست: