۱۳۹۲ اسفند ۱۸, یکشنبه

آیدا شاملو: راه اندازی خانه موزه بامداد وظیفه من است

همسر احمد شاملو می گوید: کسب مجوز خانه موزه  بامداد و به یادگار گذاشتن آن را وظیفه و مسئولیت خود دانسته ام و این امر آرزوی دیرین من از سال های 68، 69 بوده است.

امیدوارم شاهد تحقق آن در کشورم باشم.
آیدا سرکیسیان در متن ارسالی ایسنا، نوشته است:
انسان دشواری وظیفه است.
از تاریخ 12 اسفندماه اخباری پرحاشیه و حیرت برانگیز با عناوین «مراسم رونمایی نشان خانه موزه  بامداد»، برپایی خانه موزه  احمد شاملو در تورنتو، راه اندازی خانه موزه شاملو منتظر دستور معاون هنری ارشاد و... به نقل از آقای شروین پاشایی و توسط ایشان در برخی رسانه ها منتشر شده است. برای احتراز از خدشه دار شدن حقیقت، بدین وسیله تکلیف خود می دانم به اطلاع برسانم هیچ گونه همکاری و ارتباطی با آقای شروین پاشایی وجود نداشته و ندارد؛ قرار نیست چنین مراسمی در خانه  بامداد برگزار شود؛ همچنین خانه  بامداد هیچ اطلاعی از این مسأله در تورنتو و یا ارتباطی با این موضوع ندارد.
کسب مجوز خانه موزه  بامداد و به یادگار گذاشتن آن را وظیفه و مسئولیت خود دانسته ام و این امر آرزوی دیرین من از سال های 68، 69 بوده است. امیدوارم شاهد تحقق آن در کشورم باشم؛ هدفی که با پیگیری از مسیرهای قانونی و معمول میسر است و نه با ایجاد هیاهو و شایعات. ای کاش مسئولیت حرفه یی خود را به صرف نشر اخبار، مقدم می دانستیم.

هیچ نظری موجود نیست: